Gå til innhold

Norske ungdommer kappkjører i 250 km/t

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Code-Man

Tur te molde sønndagen kansje.. Er jo ikke mere en ca 1 times kjøring unna... :D

Hvorfor? For å bli frakjørt ENDA engang? :D Haha!

 

*skal prøve å bli snill nå!*

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med harry å gjør! dette var rett og slett rått. Synd det er så langt til molde ellers hadde eg vært på vei nå! De sørger jo for at det er fri bane og at ingen andre kommer til skade, glimmrende! Politiet er alt for opptatt med å beskytta oss fra oss sjøl!

 

GO FAST!!

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Tur te molde sønndagen kansje.. Er jo ikke mere en ca 1 times kjøring unna... :D

 

 

En times kjøring du liksom....ikke rart du blir frakjørt hele tida ass code.....hahahha ;p

er jo der på 30-45min ligger du brukbart tungt på pedalen :rolleyes: :D

84' VW Golf CL

x 86' Ford Orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de har radiosamband som ikke bare ser etter purken, men også andre biler, så er det jo ganske trygt. Den personen som kræsja, kunne jo like gjerne ha gjort det et annet sted, under mindre kontrollerte former, og med langt større fart.Når du kjører rett frem er det vel egentlig opp til føreren om han skal holde seg på veien eller ikke? Det er et øde sted, uten noe særlig trafikk, så jeg mener at det er bedre de kjører der de kjører nå, enn at de raser rundt overalt de finner det for godt. Jeg kan garantere at selv om det foregår illegal "dragracing" akkurat på det strekket der, så har råkjøringen i områdene rundt gått betraktelig ned!

 

Nå vil selvfølgelig noen si at ulovlig kappkjøring er teit,at vi skal vente til vi kommer oss på legale treff o.s.v . Folk sier jo at man ikke skal røyke og drikke også, ja til og med at vi ikke skal bruke dop. Det blir jo bare verre av det. Spenningen øker jo!

 

De siste ukene har jeg faktisk tenkt meg ut til Molde for å se/kjøre selv (bor ca 1 t unna, fartgrensekjøring) , men har aldri hatt tid. Nå som de har fått så mye publisitet er det kanskje ikke så mye vits lengre, purken er jo på jakt for tiden :mad:

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det strekket der.. og har hørt rykter om denne saken, men en ting som undrer meg: asfalten er da jævlig dårlig på denne strekken vel? telehiv og greier.. Jeg hadde ikke kjørt frivillig i 250 over den ujevne veien der ihvertfall. Greit at det er sommer og telehiven ikke er på sitt største akkurat, men slikt flytter jo litt på asfalten? Får ta meg en prøvetur tenker jeg ;)

 

Ellers pussig at politiet ikke har gjort noe mer med det? vakthold feks.. Politiet her i molde er jo helt nazi.. har sett flere tilfeller av politivold :rolleyes: her i byen og vet om flere andre innflyttere også som er sjokkert over politiet her.. velvel.. Får ta meg en tur i kveld og sjekke åssen veien ser ut.. :cool:

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

 

ja sol deg i glansen mens du kan.. plutselig en dag er det slutt på det å :D hehe..

 

Å Henning gi oss en tilstandsrapport da :)

 

For å være helt ærlig, så tror jeg du kan ta tiden min med å gire kjappere! Iallefall med ny clutch! :D

 

Å sist jeg var uti det strekket der, så syntes jeg vel ikke at en hastighet på 250km/t kunne være helt forsvarlig der nei!! :rolleyes:

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Og dere føler dere ikke BITTELITT harry engang?

 

Harry er nå så.. Men jeg synes det er litt skummelt å tenke på hva som kunne skjedd om det hadde stått tilskuere der ute når han siste kjørte ut..

Heldigvis holder de seg til rettstrekka da!

Verre om vintern der ute! Da er det konkuranse om å "svine" (dra sleng) i høyest fart! Etter veien selvfølgelig..! Har hørt noen har drevet på i 180km/t regelmessig.. Det varer sikkert til påske vil jeg tru! (?!) :D

 

Ikke for dèt, jeg digger race sjøl jeg! Men helst uten tilskuere langs veien om ikke annet..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår