Strnd Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Veien går oppover (eller nedover) malmedalen, ved malmefjorden. Til høyre etter tussentunellen om du kjører fra Moldesida.. Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Årets "Bump" av Club Italia....:deng Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jeg skjønner liksom ikke hvordan man finner sånne tråder! Søker man da eller? Jeg mener, hvis man går til bakerste side med tråder, så er jo det fra 06.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 blir den enda brukt til dette, eller var det noe med at dem satt opp fotoboks der? Må da være noen på forumet med store, momentsterke pickups og hengerfeste? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Denne stripa burde ikke blitt lovlig til råkjøring. Det ville tatt et par måneder før en eller annen idiot hadde dratt av veien og blitt lam fra neseborene og ned...:P Og da har nok polisen stengt hele sulamitten igjen. Og så? Hvis folk vil lemleste seg selv så be my guest sier nå jeg. Og hvis du står i veigrøfta og ser på gateløp kan du også bare skylde på deg selv om noen kjører ut og moser kroppen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 er jo bare til å teipe noe macgyver teip over foto-boksen :p Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg