Gå til innhold

Street-Fighter II kit

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Synes den er fet med både dekaler og vinge jeg... men så har jeg kanskje litt merkelig smak?

Er kanskje LITT mye dekaler bak og sånn, men de på siden er fine... så naken ut uten.

Hvis jeg IKKE skulle hatt dekaler skulle jeg hvertfall ikke lakka den sølvgrå.

Men jeg spør igjen, noen som vet hvor man kan få tak i kit'et?

Eller hvis det ikke er et kit, hvor kan man få tak i de forskjellige delene?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

RDL; Reklamemoped? Hinter du til at den går treigt eller no?

Uansett hvor fort den går og hvor mye klistremerker den har. Så kjører RDL fra den. Og uansett hvor lett den er å kræsje så blir ikke RDL å kræsje den, for han har bestemt seg for å ikke kræsje!

:D :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Uansett hvor fort den går og hvor mye klistremerker den har. Så kjører RDL fra den. Og uansett hvor lett den er å kræsje så blir ikke RDL å kræsje den, for han har bestemt seg for å ikke kræsje!

:D :D

Åja, ja... selvsagt. Det tenkte jeg ikke på! :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

skulle jeg hatt den passaten til nbs så hadde jeg lakkert meshen svart as. sølvfarget gitter er stort sett ikke pent etter min mening..men nå har jo jeg sæær og spesiell smak da..:D skjønner ikke at alle hater på rdl han som er så flink og snill og grei og ikke verdensmester i det heletatt..og han skryter jo heller ikke så sinnsykt mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider