hosetved Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hei! Har to biler jeg holder på å selge, hvordan gjør en det med årsavgiften? Den følger vel eier på bilen per 01.01.07 eller? Og hvis bilen skifter eier før forfallet på årsavgifta, er det da nye eiers ansvar? Litt domt hvis jeg må betale 2 årsavgifter + enda en på min nye bruktbil igjen :boxers Går det an å avtale årsavgiftsbeløpet inn i bilens salgsum og kontrakten og ettersende regningen til nye eier når den kommer? Siter 2000 GOLF IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 du skriver i kontrakten hvem som skal betale årsavgift. Begge to er ansvarlige, men det er du som får regningen. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg