Bullit Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Noen som har en slik bil? Er det noe tess? Lurer svært på å kjøpe meg en slik, ser jo sinnsykt fete ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Sett på racetin-bilene? Nesten samme tingen... http://www.racetin.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Får ikke noe gøy dilldall til de da. Var jo masse stæsh å kjøpe til Mini Z, sånt selger meg med en gang, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Har du sett under "oppgraderinger"i menyen til venstre? Masse stash der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 mini z er morro og dyrt :D Bilene går som faen, sliter litt med feste men... kjøpte en bil til 1500 inkl. batterilader, håndkontroll. Med ekstrautstyr har jeg vel havnet på nærmere 4 lapper Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Hei. Har en Z-jeg også. Er kjempefornøyd. Gøy å kjøre + bilene tar seg jo fint ut på hylla i stua også. Alle karrosserier kommer med "dummy" chassi. Har : RX-7 FD RX-7 FC Evo 6 TME Nå skal jeg bare skaffe dem i fullskala også.....hmmm... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Sjekket litt på nettet nå. Er visst egen bane til de her i Kr.sand. Mini Z F1 får de visst til å gå i 50km/t med den sprekeste motoren og den drøyeste utvekslingenwtf? Må jo være en håndfull og ha kontroll på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Racetin bilene kan ikke sammenlignes med Mini-Z. Det viktigste først: -Mini-z har proposjonal kontroll. (varierende hastighet og styreutslag) -Racetin har IKKE. Bare forrover, stopp eller bakover og høyre,rett fram eller venstre. Mini-z er også mye mer detaljert, har mye bedre veigrep, er mye raskere, og man får et hav av deler. Mvh Thomas Ballerud Mini-Z Ta gjerne en tur innom banen vår. . Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ingen som skal selge sin mini-z da? :) Så også at disse har kommet i en annen versjon!? Overland eller noe.. Er det no slags off-road greie?? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Er vel tre utgaver av Mini Z så langt: F1, overland og racer tror jeg. Racer utgaven kommer nå i en oppdatert utgave, med mer stash org. og valget mellom midtmontert eller bakmontert motor. Jeg skal handle med en gang lønna kommer inn på konto. De går jo som olja lyn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 oh.. yes.. har en lettere mod'et mini-z med tilhørende porsche 996 Gt3 og Subaru Wrc karosseri.. Kjører sammen med noe kamerater sånn ca en gang i uka. Nb! tror at man kan beregne 1000-1500 kr i tillegg til til kjøp av bilen, dersom man ønsker kjøre endel. Ikke fordi ting går istykker, for de tåler sinnsykt mye juling, men fordi man fort ønsker kjøre fortere (og ha kuulere bil enn de andre:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Handlet MiniZ nå... Etter 10 min kjøring ser de slik ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Nsxèn fikk også gjennomgå.. Ps. legg merke til at samtlige sidespeil mangler :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Det var forsåvidt meningen å få lykten til å dette ut, mer luft til motoren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Har en Mazda RX-7 og en Toyota Landcruiser nå jeg. Ikke hatt de så lenge så kjøreferdighetene er så som så. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg