Efini Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Godt i gang med å bygge bane i kjelleren til en kammerat. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ahh, konge bane! Må nøye meg med parketten i stua (glatt) og gangen i blokka (også glatt).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Efini Godt i gang med å bygge bane i kjelleren til en kammerat. FETT! Hvor er dette?? Film hadde vært tøft :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Ola Ingen som skal selge sin mini-z da? :) Du kan få kjøpe min ;) Er en 360 modena med en del oppgraderinger. -nye kulelager alle hjul -stivere fjærer foran -stivere oppheng bak (karbon) -styrestag foran i aluminium (originalt i plastikk) -hjulmuttere i blåeloksert aluminium (originalt plastikk som bare detter av) -supersoft dekk Følger med originaldekka, tre sett fjærer foran i forskjellige hardheter, ekstra sett med supersoft bakdekk, lader, 4 stk oppladbare batterier til bilen, liten settekasse som alt ekstrautstyret ligger i (inneholder div skrutrekkere osv og), og håndkontroll. Her er det stort sett alt nødvendige for å bare komme seg ut på banen. Personlig ville jeg i tillegg kjøpt ny differensial og ett ekstra sett med batterier til bilen. Da kan du kjøre konstant i timevis med ett sett på lading i mellomtid. Bilen har vel en fartstid på ca 2 timer siden den var ny. Karosseriet er helt og fint. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by gsxr600 Du kan få kjøpe min ;) Er en 360 modena med en del oppgraderinger. -nye kulelager alle hjul -stivere fjærer foran -stivere oppheng bak (karbon) -styrestag foran i aluminium (originalt i plastikk) -hjulmuttere i blåeloksert aluminium (originalt plastikk som bare detter av) -supersoft dekk Følger med originaldekka, tre sett fjærer foran i forskjellige hardheter, ekstra sett med supersoft bakdekk, lader, 4 stk oppladbare batterier til bilen, liten settekasse som alt ekstrautstyret ligger i (inneholder div skrutrekkere osv og), og håndkontroll. Her er det stort sett alt nødvendige for å bare komme seg ut på banen. Personlig ville jeg i tillegg kjøpt ny differensial og ett ekstra sett med batterier til bilen. Da kan du kjøre konstant i timevis med ett sett på lading i mellomtid. Bilen har vel en fartstid på ca 2 timer siden den var ny. Karosseriet er helt og fint. Er forsåvidt interessant :) Pris? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Ola Er forsåvidt interessant :) Pris? Totalt sett ligger det vel på ca 4000,- i nypris. Jeg kan selge for 2000,- +evt frakt Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Ola FETT! Hvor er dette?? Film hadde vært tøft :D I kjeller'n til Håvard J. På onsdag blir det ølling å bilkjøring! :D Blir det mange nok som blir med å kjører så blir det spleising på tidtakersystem. Hehe. Film blir det ikke noe av før vi har lært oss å kjøre.. :D Skal få fiksa tilhenger til Landcruiser'n nå, så jeg kan transportere RX'n på.. Hehe. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by gsxr600 Du kan få kjøpe min ;) Er en 360 modena med en del oppgraderinger. -nye kulelager alle hjul -stivere fjærer foran -stivere oppheng bak (karbon) -styrestag foran i aluminium (originalt i plastikk) -hjulmuttere i blåeloksert aluminium (originalt plastikk som bare detter av) -supersoft dekk Følger med originaldekka, tre sett fjærer foran i forskjellige hardheter, ekstra sett med supersoft bakdekk, lader, 4 stk oppladbare batterier til bilen, liten settekasse som alt ekstrautstyret ligger i (inneholder div skrutrekkere osv og), og håndkontroll. Her er det stort sett alt nødvendige for å bare komme seg ut på banen. Personlig ville jeg i tillegg kjøpt ny differensial og ett ekstra sett med batterier til bilen. Da kan du kjøre konstant i timevis med ett sett på lading i mellomtid. Bilen har vel en fartstid på ca 2 timer siden den var ny. Karosseriet er helt og fint. Kjøpt :D Moro moro moro :D Kattene lurer fælt på hva i helvete som spinner donuts rundt føttene deres for tiden hahaha lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Gratulerer med ny bil :) Bare å øve øve øve nå, og knuse de andre gutta på bane. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 øve ja.. bakspoilern min datt akkurat av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hvor kjøper dere disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Sjekk www.bilbane.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by MuVo hvor kjøper dere disse bilene? Hobby Shop i Prinsens gt. 10A Har de.. Noen kompiser fant de enda billigere i trondheim også, men jeg vet ikke hvor det var.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 For de som bor i oslo, eller har tid til å bestille så har Hobbyland Div billige biler på tilbud nå!! Snakket med de idag.. F1 fra 990kr, og racer serie ifra 1290 sa de... Men husk, regn også med div mods i tillegg..... :D Er nesten enda mere moro å bytte dippedutter enn å kjøre disse hahaha Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Sjekk denne siden da: http://ballerud.no/mini-z/overland.html DET så ganske kult ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg