Gå til innhold

Kven forhandler MASITALY-felger?

Ranger emnet

ODD

Anbefalte innlegg

Hadde for 2månader sia gleden av å få ein sovende pensjonist i sida. Har omsider fått igjen bilen, men alt er ikkje på plass enno.

Fikk ein ny felg, den som blei truffet av den andre bilen. Da fikk verkstaden beskjed om atdettevar den siste dei kunne få tak i.

Problemet er berre att det er ein til som er skada. Er blitt kast i den etter att bilen gjekk sidelengs opp over ein asfaltkant.

Skulle derfor hatt ein til.

Felgene trur eg heiter President 8x18" 5bolts

Ser ut som under, (etter samentreff med polo)

;)

post-795-1380485203478_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekksentralen i stavanger (tror det var der) kjøpte jeg slike felger av på en honda jeg hadde.. sendte billig å de.. tror det er http://www.dekksentralen.no :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ODD

Hadde for 2månader sia gleden av å få ein sovende pensjonist i sida. Har omsider fått igjen bilen, men alt er ikkje på plass enno.

Fikk ein ny felg, den som blei truffet av den andre bilen. Da fikk verkstaden beskjed om atdettevar den siste dei kunne få tak i.

Problemet er berre att det er ein til som er skada. Er blitt kast i den etter att bilen gjekk sidelengs opp over ein asfaltkant.

Skulle derfor hatt ein til.

Felgene trur eg heiter President 8x18" 5bolts

Ser ut som under, (etter samentreff med polo)

;)

ha ha Odd det ser ut som om du har tatt bare pensjonisten og ikke att denne satt inni ein bil klint masse blod på skjermen og greier.

hvordan går det med siget ditt i lakken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

ha ha Odd det ser ut som om du har tatt bare pensjonisten og ikke att denne satt inni ein bil klint masse blod på skjermen og greier.

Polo-blod det der. Den måtte blø den ja.

No more polo!

hvordan går det med siget ditt i lakken da?

Vell, dei måtte jo klare å slipe gjennom. men skal til lakkering igjen i morgon, så får me sjå....

Blir sikkert mykje verre enn det var men. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider