Gå til innhold

grunnarbeid på felger?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
det var det jeg håpet på jikk an.. men kan det skade felger?

Sandblåse er skummelt, men å glassblåse er nok fint for de som kan det.. Hvilken farge skal du ha??

Skal lakkere mine eiker felger også nå bare de kommer tilbake fra oppretting:) men mange sier at det bør brukes pulverlakk på felger?? Han som skal lakkere mine skulle bruke vanlig 2 komponents lakk.. blir det like holdbart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandblåse er skummelt, men å glassblåse er nok fint for de som kan det.. Hvilken farge skal du ha??

Skal lakkere mine eiker felger også nå bare de kommer tilbake fra oppretting:) men mange sier at det bør brukes pulverlakk på felger?? Han som skal lakkere mine skulle bruke vanlig 2 komponents lakk.. blir det like holdbart??

Jeg sandblåste felgene mine og det ble knall det,jeg tok bare og pusset over med sandpapir etter de var blåst,Så ble de pulverlakkert,det ble helt konge resultat.

Pulverlakkering er helt klart det beste men det går helt fint og lakke de også..

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sandblåste felgene mine og det ble knall det,jeg tok bare og pusset over med sandpapir etter de var blåst,Så ble de pulverlakkert,det ble helt konge resultat.

Pulverlakkering er helt klart det beste men det går helt fint og lakke de også..

Okei.. lurer på om jeg skal få noen til å sandblåse dem i stedet for å pusse for hånd.. blir mye jobb med alle buer og kriker og kroker.. lakkerte du baksiden også eller er det unødvendig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. lurer på om jeg skal få noen til å sandblåse dem i stedet for å pusse for hånd.. blir mye jobb med alle buer og kriker og kroker.. lakkerte du baksiden også eller er det unødvendig??

Jeg sandblåste dem jeg da..Jeg bare pusset løst over etterpå for og få litt finere underlag..Mine ble pulverlakkert,det som skjer da er at de blir dyppet i syre først,så etter det går de på et transport bånd som da går igjennom lakk boks og varme boks.Så de blir lakkert overalt...:thumb

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...