Bmw_Sondre Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hei. lurer på hvor jeg finner kupefilteret til min 318is? noen som har noen bilder? hilsen Sondre Siter -Bmw 318is e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har du klima? Da finner du filteret bak hanskerommet. Hvis du bare har vanlig vifte så finner du det foran i motorrommet, under dekselet under frontruten. Står et filter på hver side av viftemotoren.. Noen har ikke filtre i det hele tatt, men da kan du montere;) så slipper du løv og dritt inn i bilen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvis din er 92 uten klima, tipper jeg du ikke har filter. Min gamle hadde ikke :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_Sondre Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 takk for svar. men finner ikke en dritt:P men hva kan det være når vifta bare blåser på 4?? hilsen sondre Siter -Bmw 318is e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 takk for svar. men finner ikke en dritt:P men hva kan det være når vifta bare blåser på 4??hilsen sondre Min '96 hadde heller ikke filter, før jeg monterte;) Hvis viften kun blåser på 4(sikkert direkte strøm) så vil jeg anta at det er motstanden i viftemotoren som er gåen. (variabel motstand) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_Sondre Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 okay hva må jeg bytte for å få orden på dette da?? hilsen sondre:D Siter -Bmw 318is e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 okay hva må jeg bytte for å få orden på dette da?? hilsen sondre:D du må bytte forrmotstanden. er ikke sikker hvordan det er på disse bilene her, men enten ligger den på viftemotoren eller i nærheten. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg