Gå til innhold

Ztinaldoz: 91 mod Honda Accord 2.2i, mitt prosjekt;)

Ranger emnet

ztinaldoz

Anbefalte innlegg

Jaja, så får legga ut mitt lille prosjekt eg og då!:)

PS: Denne blir oppdatert 1 April! begynner å sjå målet med opp-pussinga, så da legger eg ut ny info! maaange forandringer..

Fakta om bilen:

Honda Accord 91 mod 2.2i, 150 hk! CB7

Dette kan eg vel sei d e ein litt spesiell bil, da stylinga på denna bilen får du ikkje tak i nåken andre plassar! Den e heimalaga, så, eg e den einaste(stolt!) ;)hehe..

Her e ei lista om så e litt meir spesifik om ka så e gjort me den siden den va orginal:

Eksteriør å div utenfor coupe:

- Himalaga styling: Frontlippe, Baklippe, Sidesjkørt, TypeR Vinge og Øyelokk( er forøvrig KUN 3 par av disse øyelokka, siden dei og e himalaga ) ( vil og komma med at eg har 2 av dei parå, å 1 av dei er til salgs )

- 17" OZ Racing Superleggia felger..

- Justerbart senkesett, Gule Koni demparar som eg kan stilla mykhet og hardhet, og Jamex senkefjører. Senker 50/50..

- Superflow Airintake luftfilter med cromrøyr..

- Scorpion Effektpotte med doble enderøyr..

- Sota baklykter, Oransj til svart, Raud til meir intens raud

- Sette i lys i dei innerste lyktene, så nå e d 2 par lys bak, t samens 4 lys (ser d på bilde)

Interiør:

- Integrert skjerm i dashbordet

- DVD spiller, med integrert skjerm i spilleren ( altså, dette er ein 2,5", + 7" i dashbord )

- Større stereo, Kicker fronsett, ( 6,5"+2,5" diskant ), Cerwin Vega Stroker Pro 15, Phoenix Gold ZPA 0.3, og Prosonic 1F Kondensator

- Svarte gulvmatter med rød kant

- Røde Racing belteputer

- Temperaturmåler for ute og inne + Voltmeter

Komme rikkje på noko meir akkuratt nå, men, ordne d om eg kjeme på meir

Her e planane for ka meir eg ska gjera med tida:

Eksteriør å div utenfor coupe:

- Fullstendig effektanlegg fra motor + grenrøyr..

- Chip

- M3 Speil

- Antenne på taket og sparkle igjen gammle antenne hullet ( forhåpentligvis får eg tak i antenne med radio og tv, da DVD spilleren har tv-tuner

- Kansje prosjektorlykter framme

- SKA få tak i nye baklykter ( Kvite/raude ) ER RÅ!

- Luftinntak i panser

- Luftinntak i høyre framskjerm ( Kald luft direkte til luftfilteret )

- Kansje ny lakk ( einaste aktuelle i såfall er Black Pearl Metallic, kjent for "TypeR-lakken, å den e dyyyr )

- Kansje motorswap ( fra F22a som er i nå, t H22a, som e 2.2 VTec, med orginalt ca 200hk

- Blir d ny lakk, blir d nye felger, dei ska orginal vera kvite!

- Neonlys, LED, fjernstyrt med lydføler

- Tone alle ruter

- Lage Bakrutesenker (må laga sjøl, da eg ikkje får tak i skikkelig til 90-93 mo accord...

Interiør:

- Lakkera dashbord

- Nye instrumentskiver (laga sjøl!)

- Kansje trekka setene og andre dv ting i skinn

- Ska byggast SKIKKELIGT baki, nå har eg lagt form, så detta ska trekkast

- Sportsratt

- Ny girkule

- Sportspedaller

- Carputer m/ touchscreen, gps, o.l...

- Skjermer bak med stereo

- Nakkestøtter framme, med skjermer i..

- Neonlys der me har føttene, alle 4 plassene

- Fjernstart

- Alarm, med fjerstyrt sentrallås

- Nytt speil med bluetooth handsfree

- m.m..

Men, altså.. detta e planar.. kansje dei blir me planane.. d får økonomien styra:P hehehe

Men, kjekt me tips, skryt, klaging.. ja, alt tar mot både positive å negative ting hehe...:)

Meir kjeme ittekvart..

Legge ut nåken bilder av bilen, så får dåke sjå beklage den dårlige bildekvaliteten, alle bildene e tatt me nokia 6230i, såe.. ikkje akkuratt nåke digitalkamera;P

Men fleire bilder kjeme!! Å fleire oppdateringar!:)

attachment.php?attachmentid=22584&d=1167929694attachment.php?attachmentid=22585&d=1167929760attachment.php?attachmentid=22588&d=1167930364attachment.php?attachmentid=22589&d=1167930505attachment.php?attachmentid=22595&d=1167931229attachment.php?attachmentid=22593&d=1167931055

-91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk

--------------------------------------------

Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...