Gå til innhold

17" EIKER E1 til volvo 2/7/9 serie selges 5000,- SOLGT

Ranger emnet

austad

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke dekk er det som sitter på siden de har kosta godt over 1500,- stykke? Hvor mye mønster? 4000,- er kanskje noe billig om de er strøkne med mye dekk, men venter med bud til det kommer bilder.

Legg ut noen store bilder med god oppløsning, så skal du se det blir fart på tråden.

1500,- stykke??? hvor har du d fra???

dækka e bra dæm mn 2 av de er litt slitt helt på kanten. PGA spissinga på biln min hva litt feil:( d er nå rettet opp:)... mn elrs er de gode:)

4000,- er nåkk litt lite:) da de kostet nesten 11000,- m frakt hit for ca 6mnd siden.. har bud på 5000 mn d tror jeg er en useriøs bjudar:)

så kom med et akseptabelt BUD:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500,- stykke??? hvor har du d fra???

dækka e bra dæm mn 2 av de er litt slitt helt på kanten. PGA spissinga på biln min hva litt feil:( d er nå rettet opp:)... mn elrs er de gode:)

4000,- er nåkk litt lite:) da de kostet nesten 11000,- m frakt hit for ca 6mnd siden.. har bud på 5000 mn d tror jeg er en useriøs bjudar:)

så kom med et akseptabelt BUD:)

Eiker E1 til volvo: 5192,- altså 11000-5192=5808. Og om man da trekker fra rabatt ved kjøp av dekk og felg (som nå jeg har fått hver gang jeg har handla) så blir det minst 1500 pr dekk..

Edit: så ikke at du hadde medregnet frakt, men det spiller jo liten rolle for nestemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker E1 til volvo: 5192,- altså 11000-5192=5808. Og om man da trekker fra rabatt ved kjøp av dekk og felg (som nå jeg har fått hver gang jeg har handla) så blir det minst 1500 pr dekk..

Edit: så ikke at du hadde medregnet frakt, men det spiller jo liten rolle for nestemann

jupp.

det stemmer d ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider