sADsAM Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Dette må være det mest ustabile forumet jeg noen sinne har vært inne på.... Må jo bruke nesten ti minutter for å hoppe fra et forum her inne til ett annet, samme hvis man prøver å oppdatere siden, hender man får meldingen " Bandwidth limit exceeded" Har dere dårlig båndbredde her eller hva er det som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ufattelig mye nedetid i det siste ja, er jo like mye nede som oppe føler man. Får jo abstinenser her, hehe :D :D :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Samme skjer med meg. Trodde det var maskina eller bredbåndet mitt som hadde tatt kvelden, men det er det altså ikke som jeg forstår. Flere som har det samme problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ja til tider ganske irriterende Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Det er nok voksesmerter. Kan fortelle at databasen inneholder ikke mindre enn 1,4Gig med bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Ahhh det er ikke bare meg var på vei til og spørre om det samme, har vært helt håpløst i det siste. Bruker view new posts og kommer jeg meg til side to eller tre før det er full skjæring har jeg flaks. skjønner att det er blitt mye og sånn, men er veldig frustrerende og ikke få surfe rundt på favorittplassen sin uten problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 vil bare melde meg på lista jeg.. det går trått om dagen Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJugend2 Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Same shit.....New wrapping.....:ass Siter www.NorskWankelregister.Com Faster-then-ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg