SBaL Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Kjører en 240 med 293.000km bak seg, og den går nesten uten problemer. Bortsett fra det med småfusk i fuktig vær på halvvarm motor, så er det lite å klage på. Er bare det at den har en litt rar ulyd når jeg holder jevn gass og turtallet ligger mellom 1500 og 2300 rpm. Over det så er det så mye lyder fra motoren at jeg ikke har kjangs til å høre om den er der da og. Ulyden er en slags "dyp banking". Ikke lik ventil tikking eller dieselbank, som er de eneste ulydene jeg er sikre på. Den er på en måte mørkere. Var en som prata om skjørtebank. Kan det være noe? Vet ikke hva jeg gidder å ordne, da jeg mest sannsynlig skal kjøpe meg en 230ft/fk motor snart, eller selge bilen. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 den går mangen mil enda. bare kjør på god olje så går det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg