steez Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvor mange liter frostvæske skal det på en 1989 mod 1.8l når jeg bytter den? Og en anna ting, hvor sitter termostaten? Håper noen kan hjelpe fort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 tipper ca 5- 6 lliter og thermostaten sitter under på vannpumpa ved servo pupe osv plast lokk der hvor nedre slange fra radiator går inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steez Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 så denne termostaten sitter inni vannpumpa? Må jeg demontere hele vannpumpa for og få bytte denne? Takk for svar.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nei, bare de 2 skruene å det plast huset. legg deg under bilen og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steez Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ok, jeg så litt under der, men da ser jeg bare denn vannpumpa, og en slange som går fra radiatoren, men er det inni der den slagen går inn på vannpumpa? Var noen på ett verksted som sa jeg måtte ta av servo pumpa, demontere vannpumpa osv... Men har du ett bilde du kan vise meg på? Om du har mulighet?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg