Gå til innhold

Hvilke spillere har 4-veis aktiv deling, EQ og tidskomp?

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

tror kanskje eclipse har noen, men de selges ikke i norge så vidt jeg vet.

Skal du ha skikkelig utstyr ville en alpine dvd spiller med eller uten skjerm+ pxa-h701 dsp være noe for deg. Optisk signal fra spilleren, som gjør at det ikke blir noe støy. Her er det også skikkelig eq og tidskomp + 4-veis aktiv deling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje eclipse har noen, men de selges ikke i norge så vidt jeg vet.

Skal du ha skikkelig utstyr ville en alpine dvd spiller med eller uten skjerm+ pxa-h701 dsp være noe for deg. Optisk signal fra spilleren, som gjør at det ikke blir noe støy. Her er det også skikkelig eq og tidskomp + 4-veis aktiv deling..

 

tja, jeg har en skikkelig spiller som du eventuelt kan bli ved...

 

den heter dva-9860 og fulger også med boks. den koster 15000.- veil kom med bud, så kan det hende du kan gjøre et godt kjøp. den har iallefall det du trenger og litt til

 

 

97527116

 

Tufte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

URALEN er vel omtrent som vaporware å regne.. veldig mange har hørt om den, men ytterst få har faktisk prøvd en. Riktig spennende sak riktignok, selv om den hadde endel irriterende "bugs", som f.eks. fast subdelefrekvens.

 

Det bør da ikke være noe problem å lage en digitalboks som tillater full fireveis aktiv deling i flere kanaler, 6-48 db/okt steilhet, Linkwitz/Riley/Bessel/Butterworth, tidskomp, fasekontroll, EQ mm, alt i det digitale domenet. Det gjelder bare å gjøre det så brukervennlig at selv bestemor kan bruke det, og så langt er Rockford Fosgates 3Sixty en av de bedre alternativene jeg har sett når det gjelder brukervennlighet:

 

3Sixty-Interface_V2.jpg

 

EDIT: 3Sixtyen er riktignok tiltenkt brukt sammen med en Windows-pc med Blåtann, men det bør da virkelig ikke være noe problem å tilpasse det til en 7" lcd-skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg har en skikkelig spiller som du eventuelt kan bli ved...

 

den heter dva-9860 og fulger også med boks. den koster 15000.- veil kom med bud

 

 

er det den som du prøvde å selge tidligere og ombestemte deg allikevel??

 

ellers er vel faktis dårlig med 4veis aktiv deling på spillerne. De fleste har jo "bare" 3 veis aktiv deling men steilheten er mindre fleksibelt. Selve lydbehandlingen i det digitale domenen er grei men det er selv konverteringen til analog som krever ok komponent kvalitet og krets layouten med extrem gode egenskaper siden digitale kretser støyer ganske mye og disse stråler til analoge kretser. Det er grunnen og det som gjør det vanskelig ellers :) Det jobbes hele tiden med å integrere flere icr i samme ic pakke men utiklings kostnadene er veldige høye.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den som du prøvde å selge tidligere og ombestemte deg allikevel??

 

QUOTE]

 

det er en spiller som en kompis av meg har. jeg og han kjøpte spiller samtidig og etter at han vraket bilen sin og desverre ikke får kjørt bil på en stund, så har jeg sagt at jeg kan være behjelpelig med å hjelpe han med å selge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår