Gå til innhold

Proskjekt - Amazon -67 En retro racer....?

Ranger emnet

Guffen

Anbefalte innlegg

disse er til salgs, 285 bak, men passer kun på amazon aksel, kan sikkert slipes litt i bolthullene slik at de passer 5x108, men mindste sirkelen er egenlig 5x4,5" (5x114,3)

Slingre bolter er tingen. sliping er absolutt ikke å anbefale. he he he. felger som ikke sitter der de skal ække noe gøy. he h he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kapp ut litt av innerskjermen å legg inn en liten tilpassa bit, sveis den pent inn igjen å slip ned litt på sveisen;) med mindre det koliderer med hjuloppheng på andre sia

sweeeet ride forresten, panarhden er klar forresten :blunk:

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe meg en 240 donor bil straks, trenger en standar motor til den orange også...skal se litt mer på det iløpet av uka, nå er jeg bare fyllesjuk som faen...

Skal komme meg utover til deg en dag jeg, så kan du få spacerne tilbake også...

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett på en 240 aksling også når du først er så godt i gang hehe, fort gjort;)

Skal det etterhvert ja...men det får duge med 140 enn så lenge.... må få kjørt litt åsså, derfor man driver med detta:driving

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det etterhvert ja...men det får duge med 140 enn så lenge.... må få kjørt litt åsså, derfor man driver med detta:driving

ryggn opp til meg så skal jeg hjelpe deg med det en kveld

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...