raz Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Noen som har dette`? eventuellt funker det? http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=415917015&Catg=15620&listingtype=0&listingsort=0 Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Vært oppe her på BF før. Noen sier det ikke virker, noen sier det gjør det, hva som er rett? Vel, kjør en bil på dyno, monter, kjør den på nytt, så har vi svaret, jeg TVILER. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 en motstand får du billigere hos en elektriker.. det er kun en motstand på x-antall ohm... Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ja jeg mente det var litt rart det der. =) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 garantert bare søppel! Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bare søppel ja.. lurer motorstyringa til å tro at kjølevesken/lufttemp er kaldere enn den er dermed pøser det på med ekstra bensin.. ikke bra uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 BLIR DU IKKE FORNØYD KAN DU RETURNERE CHIPPEN OG FÅ TILBAKE PENGENE Bare til å prøve den da... Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ja, den burde jo funke hvis du kan levere den tilbake...:S Ingen som sier sånt hvis d ikke er noe garanti for at funker? Kan man bruke d på golf 2? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 vet ikke...det står at det passer på 99% av alle biler eller noe slikt, så regner egentlig med det ja...=) men usikker da..ikke 100% Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ville vært skeptisk til den der ass. Er sikkert en grunn til at det står 99% av alle biler også. "Den funker ikke på bilen din? vel....vi sa jo at det passet til 99% av bilene, så da er vel du en av den ene prosenten hvor den ikke passer....synd, trist leit". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Tja, er jo ett gammelt triks det derre, men håper ikke de bare kobler den opp istdet for tempgiveren. Dette funker på biler med NTC-tempføler(rett meg om jeg surrer), men er jo noen som har PTC-tempføler også. Og at det gir mindre bensin som det står der, ja, høres bra ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 noe ironisk altså... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ja, men fortsatt så skjønner jeg ikke hvor svindelen kommer inn...Hvis min bil er den "ene" prosenten som ikke dette produktet virker på...Jeg kan leverer tilbake å få pengene igjen...Ha tjenere svindlere på det? Qxl tollerer ikke noe fanteri, d vet jeg:D Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kjøp;) og la oss hvite hvordan det går:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Her er hva selger forklarte: Man monterer den foran på bilen ved luftinntaket til motoren. Plugger den i luftinntaksensor (IAT) kontakten. De fleste biler har IAT sensor. Det følger med veiledning ang hvordan man finner denne og hvordan modulen monteres. Den kan også kobles til kjølesensor kontakten, men IAT kontakten er anbefalt. Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg