raz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 stemmer Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 og du har i din gti ingen iat sensor .. så vil nok ikke funke der.. men trur den tingen der koster rundt en 5'er på elfa.se :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Men kan kobles i kjølesensoren da...:P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 elfa.se er vannvittig flott:) haha. bruker jo det på skolen. må jo vite hvordan verdi som skal på motstanden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kan ikke så mye om det elektriske på Golf 2... Men jeg lurer på om hvor man fester dritten? Bare lurer... :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ville heller slengt noen kroner i kvassere kam eller kobla opp ei ekstra dyse! Evnt laga vanninnsprut;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, men fortsatt så skjønner jeg ikke hvor svindelen kommer inn... Selger satser selvfølgelig på at folk enten overbeviser seg selv om at dette er kjempegreier (fornøyd=nix trøbbel), eller at de ikke gidder bryet med å returnere varen, "kostet bare 250kr, er ikke så nøye" (ingen varer i retur=fremdeles nix trøbbel). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dyreste motstanden du noen gang kommer til å kjøpe..............................håper jeg Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg