Celica rules! Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hva kan jeg gjøre for å få fin gromlyd i min golf II 1.3l?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Sett på en annen bakpotte. Noe rakett blir den nok aldri, men det blir litt bedre lyd:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Som det står i signaturen til en på dette forumet.... -Man har da vinkelsliper.... Vel, effektanlegg? Og annet luftfilter.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 har et ''sports'' filter liggendes men det er vakum slange å varmluft o.l som går inn på luftfilter boksen. er det bare å fjerne de eller tette de igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei, det bør du ikke.. Vakumslangen kan feks være en som går til bremsekraftsforsterkeren, fjerner du den, mister du mye eller det meste av bremsekraft. Har ikke ville tatt sjangsen på å fjerne eller blegge de nei.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei, det bør du ikke.. Vakumslangen kan feks være en som går til bremsekraftsforsterkeren, fjerner du den, mister du mye eller det meste av bremsekraft. Har ikke ville tatt sjangsen på å fjerne eller blegge de nei.. vakum slangen går inn på innsuget meiner jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Fjærn slangen, blend vakumslangen, monter sportsluftfilter... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg