Gå til innhold

Bytte til Opel

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

rekord gs 2000?

hørtes ut som et finnepånavn, men jeg er ikke sikker.

har hørt om commodore gs 2.8, men ikke noe med gs 2000.

på denne tia hadde de forresten ikke begynt med 2.0 motorer heller etter hva jeg erindrer.

bare 1.7 og 1.9, 2,5 og 2.8 tror jeg.

men det må vel i allefall være en rekord d (commo b) da.

72-77

synes personlig at rekord c (commo a) er penere men...

rust er vel en rimelig åpenbar ting å se etter.

ellers pleier disse bilene å være bra maskinelt, og det er heller ikke noen problem å få tak i maskinelle deler da denne typen motor var i produksjon i omega a opptil '94.

får vel dessuten tak i det mest i tyskland.

så gå over bilen skikkelig for rust.

typisk er jo innerskjermer, gulv, hjulkasser bak og rundt vinduer!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Fant ut at GS 2000 betydde at fyrn har bytta til vectra 2000 motor.... Et aldri så lite pluss da!!:D :D Liker også C bedre men denne var til salgs i nærheten da...... Vet om en firedørs C.. Aner ikke noe om stand da, skal dra å se på ¨når jeg har fått betalt Min D

:D :D :D :D PS. har sjekka d med rust. er litt her og der, men ikke noe alvorlig...... PPS. Det fantes faktisk en 2 liter til D en. Gikk under navnet 2.0 S. Sjekka litt rundt på nettet......

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om den ja. Mohahhahahahahahhaha!!!Gleder meg helt villt til å få biln i hus!! Artige er at biln ser helt original ut (bortsett fra laksetrappa da:D :D ) det er en Berlinetta Coupe så den er ganske nais original. Vectra alufelger..:rolleyes: men den går visst som et hælvete!!

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hadde opeln i ca 1 måned før jeg bytta`n mot mercedesn. Var bare en 8 ventiler i den, gikk fint som faen, men mercedesn er raskere...... skaffer meg en opel ascona b prosjektbil i begynnelsen av neste måned da.. ser forresten at rekorden er til salgs igjen til 10000 uten laksetrapp.. bra kjøp! kan skaffe nummerte til fyrn hvis noen er interessert

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...