raz Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Holder på å fixer litt på golfen min nå...Men jeg har en ledning fra håndbrekket som er ødelagt, tror det er til handbrekklyset på dashbordet..noen som vet hvor denne skal stå? skal prøve å få til et bilde...blir bedre og forstå kanskje da..=) den svarte ledningen, hvor skal den? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er vel sikkert nokk den som går til håndbrekk lyset i instrumentpanelet ja. Hvor den skal, vet jeg ikke noe om. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 okei..har tatt bilde nå men kameraet mitt er tom for batteri,mn skal se om jeg får det til fortest mulig. Regnet med det jeg og. Noen som vet hvor den skal stå? TAKK FOR SVARET=) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Den er til varsellampa i dashbordet for håndbrekket. Kontakten er rett under brekket der brekket er opplagra. Er bare ein av/på bryter. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 den er på brekken, men det jeg lurer på er hvor den skal i dashbordet,hvor skal den festes, den er klipt rett av, den sitter fast i håndbrekket som den skal. forstår du? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Vi forstår, men vet ikke:P ;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hehe...noen som har peiling?:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 er ikke det første man legger merke til liksom :) vet at den ligger ut til v.s på bilen og følger hovedstrømpa opp langs siden og inn mot sikringsboksen iallefall.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 eg holder på å ribbe ein golf no. kan sjekke i mårra. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ok,ja takk..det har vert kjempegreier. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 den som går fra håndbrekket er egentlig ein grønn ledning som har ein svart strømpe over seg. denne går under golvteppet ved stolen til døra på førersida og opp til sikringsboksen. den er tilkoblet på den svarte store kontakten kontakt nr (E)og inn på pin nr 13. viss du snur sikringsboksen så står det bokstaver under eller over kontaktene og tar du ut pluggen så ser du de står tall der. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ok,men det er en ledning som går fra bryteren på håndbrekket og under konsollen og opp i dashbordet.Denne er klippet av,og det er denne som jeg ikke finner ut av hvor den skal plasseres. Noen som vet hvor den skal? takk for svaret foresten, nå er den på plass,men lurer fortsatt på denne oppom her. Jeg har en Golf 2 GTI 16V jeg da,vet ikke om det har noe å si men? Hvilken bil rigger du ned da? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ingen som har peiling? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har du fleire ledninger fra håndbrekket?? det skal bare være 1 som viser at brekket er oppe. det er ein golf 1,6 som eg holder på ribbe no. og den skal vrakast. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 skal bare være 1 grønn med svart strømpe som jettamaster sier! mulig at det ligger flere ledninger opp. eller er det ledningen til sigrarett tenner du kanskje holder på med i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg