Gå til innhold

Ledning fra håndbrekket til..?

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

Holder på å fixer litt på golfen min nå...Men jeg har en ledning fra håndbrekket som er ødelagt, tror det er til handbrekklyset på dashbordet..noen som vet hvor denne skal stå? skal prøve å få til et bilde...blir bedre og forstå kanskje da..=)

bilde008ww7.jpg

den svarte ledningen, hvor skal den?

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som går fra håndbrekket er egentlig ein grønn ledning som har ein svart strømpe over seg. denne går under golvteppet ved stolen til døra på førersida og opp til sikringsboksen. den er tilkoblet på den svarte store kontakten kontakt nr (E)og inn på pin nr 13.

viss du snur sikringsboksen så står det bokstaver under eller over kontaktene og tar du ut pluggen så ser du de står tall der.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,men det er en ledning som går fra bryteren på håndbrekket og under konsollen og opp i dashbordet.Denne er klippet av,og det er denne som jeg ikke finner ut av hvor den skal plasseres. Noen som vet hvor den skal?

takk for svaret foresten, nå er den på plass,men lurer fortsatt på denne oppom her.

Jeg har en Golf 2 GTI 16V jeg da,vet ikke om det har noe å si men?

Hvilken bil rigger du ned da?

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fleire ledninger fra håndbrekket?? det skal bare være 1 som viser at brekket er oppe.

det er ein golf 1,6 som eg holder på ribbe no. og den skal vrakast.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider