Gå til innhold

Hvordan velge skiltnr. selv?

Ranger emnet

Sharp

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man kan gå på nett og bestille skilt med nett ka f... man ønsker.. skilt fabrikker som har egen nettside... men nei, dette er ikke lovlig.. men er jo alltid fett å ha ekstra skilter til å sette på bilen på utstilling, banekjøring ++....

Edit: hadde eg fått velge selv, så hadde det vel blitt en flott kombinasjon av 3 og 8tall... bland de fint sammen, og skiltnummeret blir umulig å "notere seg" når man passerer i fart...

Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene...

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en bil i Tromsø for noen måneder sider,den stod parkert,og hadde et skilt som sa: "Mangen".Altså,ikke noe nummer eller bokstaver,skiltet passet rett i skiltbeholderen også.

Får legge ut bilde når jeg får overført de fra telefonen til pcen.

Jeg så en bil som kjørte med blått blinkende neonlys under her om dagen. Det betyr ikke at det er lovlig. :)

Har forøvrig slik skilt du nevner til min bil. Skiltet har helt lik utseende som de norske skilta (de som var, ikke de helt nyeste), og passer rett inn i skiltholderen. Utstillingsskilt, ikke til bruk på vei. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en bil som kjørte med blått blinkende neonlys under her om dagen. Det betyr ikke at det er lovlig. :)

Har forøvrig slik skilt du nevner til min bil. Skiltet har helt lik utseende som de norske skilta (de som var, ikke de helt nyeste), og passer rett inn i skiltholderen. Utstillingsskilt, ikke til bruk på vei. :)

Mye mulig det var utstillingsskilt,bilen stod parkert utenfor et stort kjøpesenter,kanskje han trodde at mange skulle ta bilder av bilen hans å legge ut på nettet? :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var nå ganske sikker på at man kunne få velge nummer selv, om man betalte endel ekstra. Vet om et par som har gjort det iallefall.

Betalt til hvem?

Biltilsynet eller bilfirma som solgte bilen..?

Hos Biltilsynet er det ikke mulig, men hva diverse bilfirma driver med aner jeg ikke.. :)

Vet om bilfirma på østlandet som tar ekstra betalt for å registrere biler på BR-skilter..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalt til hvem?

Biltilsynet eller bilfirma som solgte bilen..?

Hos Biltilsynet er det ikke mulig, men hva diverse bilfirma driver med aner jeg ikke.. :)

Vet om bilfirma på østlandet som tar ekstra betalt for å registrere biler på BR-skilter..

Mamma fikk bilen sin, kjøpt i drammen, registrert på BN skilter. Snobberi :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider