Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Faren til en kompis av meg har en A-Ford 1928.. Regnr er A-1928 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Siden vi først er inne på temaet. Ganske så lett å huske :P dem sa jo det over her atb fete biler kan få spesialbehandling, hehehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 alle veterane biler kan velge nummer helt fritt.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Min ;D Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 man kan gå på nett og bestille skilt med nett ka f... man ønsker.. skilt fabrikker som har egen nettside... men nei, dette er ikke lovlig.. men er jo alltid fett å ha ekstra skilter til å sette på bilen på utstilling, banekjøring ++.... Edit: hadde eg fått velge selv, så hadde det vel blitt en flott kombinasjon av 3 og 8tall... bland de fint sammen, og skiltnummeret blir umulig å "notere seg" når man passerer i fart... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 DB83838 f.eks :p Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Så en bil i Tromsø for noen måneder sider,den stod parkert,og hadde et skilt som sa: "Mangen".Altså,ikke noe nummer eller bokstaver,skiltet passet rett i skiltbeholderen også.Får legge ut bilde når jeg får overført de fra telefonen til pcen. Jeg så en bil som kjørte med blått blinkende neonlys under her om dagen. Det betyr ikke at det er lovlig. :) Har forøvrig slik skilt du nevner til min bil. Skiltet har helt lik utseende som de norske skilta (de som var, ikke de helt nyeste), og passer rett inn i skiltholderen. Utstillingsskilt, ikke til bruk på vei. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Krug: så mer ut som at det slutta på 985 på avataren din... *mwahaha!* ;D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Min ;D Photoshop! ;) ZE99999 hører til en Hyundai Getz :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Krug: så mer ut som at det slutta på 985 på avataren din... *mwahaha!* ;D Slutter på 965 ;P hehheh :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg så en bil som kjørte med blått blinkende neonlys under her om dagen. Det betyr ikke at det er lovlig. :) Har forøvrig slik skilt du nevner til min bil. Skiltet har helt lik utseende som de norske skilta (de som var, ikke de helt nyeste), og passer rett inn i skiltholderen. Utstillingsskilt, ikke til bruk på vei. :) Mye mulig det var utstillingsskilt,bilen stod parkert utenfor et stort kjøpesenter,kanskje han trodde at mange skulle ta bilder av bilen hans å legge ut på nettet? :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hmm, var nå ganske sikker på at man kunne få velge nummer selv, om man betalte endel ekstra. Vet om et par som har gjort det iallefall. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Slutter på 965 ;P hehheh :klovn: det går an å se det i avataren din:hammer Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hmm, var nå ganske sikker på at man kunne få velge nummer selv, om man betalte endel ekstra. Vet om et par som har gjort det iallefall. Betalt til hvem? Biltilsynet eller bilfirma som solgte bilen..? Hos Biltilsynet er det ikke mulig, men hva diverse bilfirma driver med aner jeg ikke.. :) Vet om bilfirma på østlandet som tar ekstra betalt for å registrere biler på BR-skilter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Betalt til hvem?Biltilsynet eller bilfirma som solgte bilen..? Hos Biltilsynet er det ikke mulig, men hva diverse bilfirma driver med aner jeg ikke.. :) Vet om bilfirma på østlandet som tar ekstra betalt for å registrere biler på BR-skilter.. Mamma fikk bilen sin, kjøpt i drammen, registrert på BN skilter. Snobberi :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg