xr4ifan Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 jeg har xr4i som min første bil=) veldig fornøyd med denne:) fikk denne veeeldig billig.. så har skiftet en del deler på den og lakkert den .. skal prøve å legge inn bilde:) GI DIN MENING OM BILEN:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Få på et cosworth panser så har du en fet bil ;) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ifan Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jaja tenkte p\å cossi panser menne siden jeg ikke har noe turbo osv .. så lot jeg det ligge:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 lurer på å kjøpe en sånn bil sjøl, hadde en sierra 2.0 i en mnd :P og d var sjefs bil :D går den noe bra? 0-100? er den ivrig på å spinne? hvordan funker den orginale diffsperra? noe dugelig eller må diffen hilse på sveiseapperatet først? jævlig stilig bil btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Fy FAEN så rå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 joda,den der beij meget bra ja! beundre dæm som får sånt t. skal nok gjøre dettan me min også.. d blir mens fruen sin mondeo e på veien å ho ikkje har førerkorte at den blir under oppussing.. Kordan lakk e d du har brukt? :) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ifan Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 er ikke diff sperre på denne ... så må nok fram til sveise app ja:D og den slepper skal du se;) 0-100 er vel ca 8 sek tror jeg.. kanskje litt over.. men bra nok=) lakke jeg brukte er fra den nye serien til SCANIA altså lastebil... Dvs DEmo fargen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 XR4i er en sjelden bil, så ta vare på den! Fin farge! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 har en XR4i stående. helt orginal. gått 160 000km. 100% strøken står heldigvis inne. ingen rust, kjøres kunn på sommern og i solskinn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Fiin Sierra:) Har du vurdert å tone rutene? Tror dette hadde passet veldig bra på denne bilen:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Martin_ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Nice bil det der ja :D Siter Chevrolet Silverado 6.2 91mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ifan Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 skal proff tone rutene ja:) er ikke helt fornøyd med bilen .. så har rivd den fra hverandre igjen foran... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Virkelig tøffe biler XR4I, viste du at den faktiskt kom med v8 motor i Australia så jeg har sjekket med ford Norge og ser faktiskt ut som det går ann å få godkjenn ombygging i Norge .Så jeg har tenkt å annskaffe en slik selv ! Ta vare på bilen, vokser ikke på trær lengre slike ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ifan Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 XR8i ja, vet jeg alt om;) hehe 5 liter v8 på 200 og noen hester :) men tror motorn veier j**** mye... eneste forskjellen utseende messig er grillen foran.. på XR8i`en er det riller i grillen... litt sugen på en orginal xr8 jeg da... men utrolig vanskelig å finne den bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 har du hørt om xr4ti? Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg