Laaars Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei! Har hørt mye fælt om begge steder av andre folk "som har hørt av..." Er det noen her som har prøvd skjermene og kan si om de er gode eller dårlige? Er passformen ekstremt dårlig på NBS sine, så det lønner seg å betale det dobbelte på Veng? Eller er de like dårlige alle sammen? Eller er de egentlig helt greie? :) På forhånd takk! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg prøvde en NBS-skjerm på en bil, og ble faktisk ganske bra uten noen form for tilpassing. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 kjøpte forskjemer til G2en min på NBS å de passa fint ;) Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har selv god erfaring med G2 skjermer fra NBS, og de lages vel kanskje av samme produsent? Isåfall prøver jeg NBS-skjermene :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 prøvemontert 2stk nbs skjermer på min egen. eneste jeg syntes var litt rart var kanten rundt der lyktene skal. virket som det var litt for mye "knekk" mulig dette bare er tilfellet på mine? Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei!Har hørt mye fælt om begge steder av andre folk "som har hørt av..." Er det noen her som har prøvd skjermene og kan si om de er gode eller dårlige? Er passformen ekstremt dårlig på NBS sine, så det lønner seg å betale det dobbelte på Veng? Eller er de like dårlige alle sammen? Eller er de egentlig helt greie? :) På forhånd takk! ;) Hvis Veng sine koster dobbelt av NBS sine er valget lett....NBS! Veng sine passer j***lig dårlig så jeg kan ikke tro at NBS kan bli verre. Jeg hadde heller lagt på en tusing og kjøpt orginale på Møller. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvis Veng sine koster dobbelt av NBS sine er valget lett....NBS!Veng sine passer j***lig dårlig så jeg kan ikke tro at NBS kan bli verre. Jeg hadde heller lagt på en tusing og kjøpt orginale på Møller. Sjekket pris på Møller her på torsdag.... 1600 kr pr stk.. Og har du kjentfolk på Møller kan det hende du får litt avslag ;) Jeg kommer til å gå for originale på mitt MX prosjekt... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Anbefaler orginale. Veng er noe dritt med passform. Grunningen veng har og brukt er ringe. Der anbefales å slipe vekk grunningen og grunne de på ny. For ellers ruste de fort. Men klokkerholm er å anbefale. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg