SirJo125 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei Hopp! Noen som har Tourist Trophy som kan fotelle meg litt om det? Jeg skal kjøpe det men finner det ikke på noen butikker, de fleste er utsolgt etter jul osv... Tips om hvor jeg får det billig på nettet? Siter Hei Hopp! Opel Kadett å Aprilia rs125 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 er egen tråd om spillet : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122753 angående plasser og kjøpe det vet jetg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 kjøpte mitt på Mix scene 1. det er nok det beste motorsykkel simulator spillet jeg har hatt, og det eneste. værdt alle penga det koster Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ja, det er helt klart verdt å ha... samme produsent som Gran Turismo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg