Gå til innhold

VR6 til 166000 kr!

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

Vel, 95k. Da tror jeg at jeg skulle klart og skaffe de penger og kjøpt den for det hadde vært BILLIG.

Legg merke til at dette er en VR6 2,9 Syncro da, 4-hjulstrekk. Kombinasjonen at dette og ALT utstyr, skinn, 96mod med nye typer motoren, gått lite, fin stand og styling. Det koster penger..

166k er mye penger, men det er det du må ut med for et sånt eksemplar, og da har du det GROMMESTE av Golf 3 som fins. Styling osv. kan jo bygges om..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er grom, men en golf 3 til over 100 tusen begynner å bli vanskelig å selge.

Se bare på hva du får for den prisen, tenker på Audi S-biler som kjører rundinger rundt denne og drar fra som bare det, til en billigere penge.

Det er sant, men er det Golf 3 hjertet brenner for så er denne flott.

Men helt sant, man får MYE annet gromt for den prisen!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har vel 3-4 tråder om seg nå.. :)

Bilen er fet, unik og rå, og det er nok spesielt intresserte som kjøper slikt, og derfor ligger prisen deretter..

Den har vel nesten blitt solgt noen ganger, så det er vel folk som er villig til å betale.. :)

Og holder den en S3, er det vel lite å si på ytelsene også. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider