Gå til innhold

BMW M Roadster WIP

Ranger emnet

iCandi

Anbefalte innlegg

Har modda en BMW... hva syns dere?

Har tenkt å legge alt som har skjedd på forumet bak meg! Det var uansett litt barnslig syns jeg! Men samma det, må jo gå videre! Jeg vet at broren min har gjort noe galt(noe jeg advarte ham mot) men kan vi ikke bare glemme det? Her er i hvertfall modden min:

Org.

BMW-M_Roadster_1999_1600x1200_wallp.jpg

Modd

BMWMWIPUpdate2.jpg

Update:

BMWMWIP.jpg

:idea:Update 2:

BMWMWIP-1.jpg

Update 3:

BMWWIP3.jpg

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ganske bra modd..faktisk.. det kommer seg.. kanskje eg sku begynne modde.. lære meg dette.. viss du legger denne på grillen så blir den mykje betre med ein gong: http://www.rainbownetrigging.com/rainbow-images/white-knotless-netting.jpg

og her er ein tutorial på korleis ein lager refleksjoner er ikkjeå bra men det bar slik eg lærte det... http://www.photoshopcafe.com/tutorials/reflections/reflections.htm

håper dette hjelper litt på vegen..

eit tips til søk på google så finner du masse gode tutorials.:)

:google

din beste venn

google link: www.google.no denne likne bør sjekkes ut.. google haxor

litt dårlig klipping ved høgre hjul framme ved skjermen...

Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!!

Vær på Vakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Hva skal jeg gjøre med grillen mener du? Og hva mener du med "kanon" lys?

Den orginale grillen....Xenon lys som Lance sier kan også se rått ut....det jg mente med kanon lys var det her->project46liten.JPG

Men bytt til den orginale grillen igjen..;)

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at du må bytte tilbake til den originale grillen. BMW nyrene skal man ikke forandre på :p Og Luftinntaket på skjermen synes jeg kan cleanes bort.

Men ellers så likte jeg den nye fangern mye bedre en den gamle! Og breddinga var ganske bra, samt sideskjørtene.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.topic: Takin91: var det ikke du og broren din som aldri skulle poste mer her? :p

On-topic: fin chop, litt skjev forntfanger på den siste updaten men ellers helt grei :)

Kanskje litt hakkete kanter rundtom o.l. men det er bare småting.

Jeg hadde ikke klart å lage noe bedre selv så.

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.topic: Takin91: var det ikke du og broren din som aldri skulle poste mer her? :p

On-topic: fin chop, litt skjev forntfanger på den siste updaten men ellers helt grei :)

Kanskje litt hakkete kanter rundtom o.l. men det er bare småting.

Jeg hadde ikke klart å lage noe bedre selv så.

Han har lagt alt bak seg og startet på nytt! Det har han seff lov til(?);)

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider