Gå til innhold

BMW M Roadster WIP

Ranger emnet

iCandi

Anbefalte innlegg

bra mod ja. men den grillen er jo et hån mot BMW noe av BMW's kjennetegn er jo nyrene i grillen. så jeg er enig om att orginal grill hadde heller passa bedre.. kanskje bare lakkert chromen på nyrene svart:) det kunne jo blitt bra..

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra mod ja. men den grillen er jo et hån mot BMW noe av BMW's kjennetegn er jo nyrene i grillen. så jeg er enig om att orginal grill hadde heller passa bedre.. kanskje bare lakkert chromen på nyrene svart:) det kunne jo blitt bra..

offtopic: den A3'n du ahr styla, og som ligger i profilen din, har den vært trykt i gatebil bladet? Digga den!

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kul da!

Men hva om jeg fikser den i Karbon? Setter på et par dekaler?

Jeg vil takke alle her for å ha hjulpet meg med denne modden!:win Skal sende den inn til Gatebil!

Men for siste gang... er det noe jeg burde fikse på?

ja det er det.. den lille feilen ved dekket framme til høgre er en ganske iriterende og enkel feil og fikse..

og få fram nmw merket igjenn..

Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!!

Vær på Vakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du burde kansje ta bmw merke på plass igjenn ja...

dråpp carbon, blir for overdrevent og carbonen ødelegger de fleste biler på photoshop... prøv kansje å fiks bilen i en annen farge.. (bare prøv å se va du syns;) åsså må du huske å takke meg for spoilern i til gatebil da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider