volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mazda wankelmotor 13B pheripialportet 1308 kubikk, 290 hk Selges komplett Bygd av Stein Svardal Kun gått noen få løp Kr. 45.000,- eller bud Tlf. 924 11294 :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jøss, driver du med Wankel også da Kenneth?!? Hvem kjørte med denne motoren da? LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jøss, driver du med Wankel også da Kenneth?!? Hvem kjørte med denne motoren da? LSR Morten Madsen Moe i 2005...:o) Driver med alt mulig som brummer vettu, men skal innrømme at kunnskapen om wankel ikke er på topp.. han gærningen felix blir j ikke klok på:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Turbo eller N/A for oss som ikke er helt inn i benevnelsene? Og værstingwankel på 290hk ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Turbo eller N/A for oss som ikke er helt inn i benevnelsene? Og værstingwankel på 290hk ? 2 rotors sugemotor Synes du ikke 290 hk var nok? . offisielt er motoren bremset til 334hk med bremsepapirer, men har en mistanke om at det var med siiinsvakt høy tenning over en kort periode.. derfor sier jeg 290 som er det vanlige på sånne motorer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 noe for kadetten min dette... hvordan er effektkurva for denne da? med gasser tenning osv, bare å skru på girkasse og clutsj og kaste nedi motorrom? Totalt renovert før trimming? Hva er evt skiftet? Magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 2 rotors sugemotor Synes du ikke 290 hk var nok? . offisielt er motoren bremset til 334hk med bremsepapirer, men har en mistanke om at det var med siiinsvakt høy tenning over en kort periode.. derfor sier jeg 290 som er det vanlige på sånne motorer.. Det var vel kommentar hvis det var turbomotor, ltit anneledes med 290 N/A hester ja :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 noe for kadetten min dette... hvordan er effektkurva for denne da? med gasser tenning osv, bare å skru på girkasse og clutsj og kaste nedi motorrom? Totalt renovert før trimming? Hva er evt skiftet? Magnus Dette er en seriøst byggd motor fra bånn av, kun gått noen få løp i rallycross etter nybygg. Komplett med tenning, gasser, og har et påbegynnt clutchhus som er ferdig kappet. men det finnes masser av adaptre.. i en kadett blir en sånn motor helt vææærst, jo lettere bil, jo bedre. en sånn vankel drar fra 3000 til 9000. da synger det godt..:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hva sto denne i, siden det er påbegynt clutsjhus? passer ikke vanlig rx7 kasse på da? hadde vert fin i kadett ja, men det var jo pengene da.. men banken har jo :o Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hva sto denne i? passer ikke vanlig rx7 kasse på da? hadde vert fin i kadett ja, men det var jo pengene da.. men banken har jo :o Joda, RX-7 kassa passer selvfølgelig rett på... Motoren satt i en vw 1500 type 3... Løp og kjøp.. så får du deg en "killer":win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er det virkelig ingen som vil ha en sånn motor......... er det bare turbofolk her inne tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 vil ha men har ikke penger.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vil ha ja, seff vil jeg ha, kan ikke tenke meg noe råere å stappe i noen biler!! Men har faen ikke økonomi, kan du lagre den 1stk år? ;) Alt for mye å bruke opp pengene pÅ!:( Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vil ha ja, seff vil jeg ha, kan ikke tenke meg noe råere å stappe i noen biler!! Men har faen ikke økonomi, kan du lagre den 1stk år? ;) Alt for mye å bruke opp pengene pÅ!:( hehe, tvilsomt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 290 suge hester er jo ikke dårlig.. bilder av bilen den har stått i og motoren.. var jo en ganske stiv pris, frister mere med en 3 rotor da.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg