volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 290 suge hester er jo ikke dårlig..bilder av bilen den har stått i og motoren.. var jo en ganske stiv pris, frister mere med en 3 rotor da.. har stått i en rallycrossbil, så det er vel ikke så jævla spennede.. 2 rotors værsting= ganske billig. 3 rotors værsting=rimelig mye dyrere.. bilder kan fikses.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har stått i en rallycrossbil, så det er vel ikke så jævla spennede.. 2 rotors værsting= ganske billig. 3 rotors værsting=rimelig mye dyrere.. bilder kan fikses.. Joda, men en orginal 3 rotor fra en Eunos Cosmo behøver ikke koste alt for mye, men da er den ikke værsting trimmet.. OG FORSTÅ MEG IKKE FEIL!! DET ER GANSKE MYE HESTER MED 290 SUGE WANKEL HESTER!. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 gamle sjefen min, har både RX7 mk1 med 3 rotors twin turbo! fra Eunos cosmo! og en strøken Eunos cosmo :P fine biler :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 å bygge denne motoren kostet vel fort 60k? Etter som jeg har forstått... 3 rotor er jo større og tyngre da :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg