opelsladd&blårøyk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei!!! Kjøpte meg omega i sommer og er meget godt fornøyd me den..Etter hvert så ble de en del eksoslekasje i bakre potta så jg bestemte meg for å sette på effektanlegg..Da ble d jo selvfølgelig 2,5" Simons. fikk et komplett med to rør på endepotta til underkant av 3 høvdinger(m/rabatt)... Men ble meget skuffa når jg startet opp bilen...var ikke akkurat d jg hadde tenkt meg til lyd...Men grunnen ligger vel mest i at jg fortsatt har på katalysatoren..blir litt mye CO på EU - godkjenningen.. Så lurte jg på om noen vet om d går ann å få tak i sports katalysator til en "vettug" pris??...Svendsen eksos kunne gå ned til 6500,- for KUN katalysatoren..blir litt i meste laget lissom....Noen som har peiling på pris??? Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ta eu godkjenninga først, og bytt ut kat. etterpå:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mitt hjemme sveise effektannleg gikk igjennom eu :) så tror ikke det er så farligt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelsladd&blårøyk Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mitt hjemme sveise effektannleg gikk igjennom eu :) så tror ikke det er så farligt Fjernet du da den orginale katalysatoren?? hva fikk du i CO verdi da?? Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ca 3000kr med rabatt... du må ha blitt flådd... ??? lyden er grei den... jeg har også en første svingen etter der 2.5" skulle begynt i 2" pga det ble litt sveising å jallahmekk pga uoriginal katalysator... hør på den utenifra nokk lyd da.. er pga omegaene er greit bra lydisolert at du ikke hører det så jævla bra... monterte sånn på astra 2.0 stv til en kompis ble myyye mer lyd der. pga rævva lydissolering... men er åpen for forslag til noe erstatning til kat.... noen som foreksempel kan lage hele dette rører uten kat? noen dyktige sveisere her?? har rust der de 2 rørene fra manifolden møtes. hehe... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Fjernet du da den orginale katalysatoren?? hva fikk du i CO verdi da?? Kat'ene var det eneste orginale. Gikk fint med C0 verdi, alt jeg veit var at jeg kom igjennom :driving Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega turbo Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fjernet du da den orginale katalysatoren?? hva fikk du i CO verdi da?? NOEN SOM HAR OPPSKRIFTEN KA SOM MÅ TIL FOR Å LAGE ET EGENT EFEKTANNLEGG.FRA MANUFOILEN?HAR EN STASJONSVOGN SELV.TENKER PÅ KOR MYE TOMMER BØR MAN BYGGE,ANTALL BEND MAN TRENGER OSV.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Men en såpass liten sugemotor hever du ikke effekten merkbare ved og utvide tommen på rørene, 2tum som er orginal holder fint. Det er går vel mest på utsende å lyd her i byen....... Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zupreme Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg skal snart bestille katalysatorer fra USA. Prisen kommer seg på 800kr for en rustfri keramisk sportskatalysator. Valgfri størrelse 2tom, 2,25tom, 2,5tom, 3tom Send meg PM for mer info Siter 00 Omega 2,2 16V 86 Ascona "GSi" 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 thorshov har jo noen som ikke er så dyre. En som holder til 4 liter motorer dein er 2" til 899kr Og en som holder til 6 liter moterer er 2.5" til 999kr Begge er hi-flow katlysator Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg