Gå til innhold

240 vurderes solgt

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Etter masse om og men har jeg nå funnet ut at jeg trolig ikke får tid til en av 240ene mine.. Det er en 83 special editon, med bla skinninteriør i god stand, 4tr med overdrive kasse, 2.3L motor, turbofelger 15", ganske bra stand, trenger nye hjulbuer bak, kanskje en liten plate på kanalene, litt pussing under så er den fin (kunne slengt på tectyl å si den er fin, men), den må ha nytt teppe inni, evt solid støvsuging da en viss sjefer har brukt baksetet som hus, det er originale volvohøytalere, sentrallås, takluke, snutefront, det ser bra ut med rust untatt det som er nevnt ovenfor, det meste virker. Dette er vel alt å si om bilen.

Planen var å fikse den helt opp og få en god slump med penger for denne bilen, men jeg har ikke tid. Bud ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre har jeg ikke bilder, men det kan skaffes, men det tar litt tid... Den er grå og ser ut som en 240 :) Pris? Tja.. Bud ønskes som sagt, den står i bergen om noen vil glo... Den trenger litt arbeid, men det er et kanon prosjekt.. Planen min var å beholde den og ha den selv, men så klikket det i hoden min, og så kjøpte jeg monte carlo, så nå har jeg ikke tid til denne desverre:( Så da blir det salg... Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

mye er sånt verdt a? en tusen lapp hvis jeg får med 2fjærer, (de forran)

Gi tilbakemelding...

Har penger nå, og virker som du trenger penger nå, siden du prøver å selge så mye :)... jeg trenger å stive opp min, hvertfall forran....Så da kan vi vel ta en liten handel?

bak er nylig fjærer og dempere byttet...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2Fast4all

Dempere vil jeg ikke ha, har grymme Bilstein Gr.A dempere rundt om men er ute etter bra fjærer.

Hvilke fjærer har du da?

Jeg har noen fjærer, men de er jeg ikke sikker på om er R-sport desverre.. Så de tør jeg ikke kalle R-sport for å selge for å si det sånn... Kun dempere.Bilstein.. HAH! For pyser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh.. Bilstein for pyser sier du.

Jeg har til informasjon ikke vanlige bilstein sprint eller sport. men Bilstein Gruppe.A Av samme type som satt på 242 Gruppe A motorsportbilene. R-Sport demperne er jo egentlig bare de stiveste sportsdemperne fra sachs de også.

Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2Fast4all

ehh.. Bilstein for pyser sier du.

Jeg har til informasjon ikke vanlige bilstein sprint eller sport. men Bilstein Gruppe.A Av samme type som satt på 242 Gruppe A motorsportbilene. R-Sport demperne er jo egentlig bare de stiveste sportsdemperne fra sachs de også.

Så hårsår vi var i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

(Quote)

Originally posted by Mr. Bollocks

Gir 2000,- for alle demperene uten fjærer. Kan evt. bare kjøpe de bak også for 1000,-.

Notert.

Hvis Mr.Bollocs kjøper de bak demperene så kjøper jeg fram dempera, +fram fjærer. OK??

Har lagt inn en del meldinger, men aldri fått svar fra deg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider