Gå til innhold

240 vurderes solgt

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

2000 tilsammen altså.. Tja.. Notert :) Tenker fortsatt på det, vurderer nemlig å hive dem på en bil som står her.. Jeg gir svar om 1 uke. ok?

Det er og noen som vurderer å kjøpe hele bilen, de vil sikkkert ha dette med, de skal se på den over helgen visst, så får vi se hvordan det går.. okay? :)

Okay det går bra for meg om en uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoRaggar

hvorfor blir mine poster sletta hele tida a?

har lyst på fram dempere og fjærer jeg... i hvertfall dempere!

Notert.. Må se om noen tar med seg hele vognen først, men det ser ut som demperene muligens blir hos meg.. muligens.. Fikk noe å bruke dem på! Hva det er får ingen vite

RRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1987 Jetta II GL. Meget pen i interiøret og har ikke vært røyka i.

Motoren som sitter i er en 1,8l (forgasser motor) 90 hk som har gått ca. 244000 km.

Har ikke hatt noe som helst problemer med bilen, og bytta registerreima ved 241111 km.

17" alu. felger på sommer dekka og 15" alu felger på vinterdekka.

Stereo'n i bilen som kan følge med er 10" basskasse i bagasjerommet samt to høyttalere i hattehylla bak. Spilleren er en clarion som jeg ikke helt husker navnet på for øyeblikket.

Veldig lite rust på bilen. Bare noen små rustflekker bak på bagasjerommet og noen små på dørene som jeg har lagt merke til. Bilen ble EU-godkjent i juni i år. Bilen er også senka 20 mm. tror jeg det var, har 90' fangere forran og bak, skjermbreddere, samt stripe over frontlyktene. Kan skaffe bilde hvis du vil ha det

'87 Volvo 740TIC

B230ET :D

-------------------------

'63 Volvo Amazon (121)

B18 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Har ikke hørt noe fra dem som ville ha den hel, så jeg tror ikke det. Den går i deler.

Demperene beholdes.

Hvilke understellsdeler vil du ha?

Har du fram fjærene enda?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moromt å krasje biler man ikke liker.. :) :) :D

Enig med deg der.... Broderen hater Volvo...hmmmm. han jobber på VW verksted. :(

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider