LLH Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hva med og ha ett forum noe ala det her:http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=50 hvor man kan plassere tråder som f.eks http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153160 Eller andre morsomme tråder, og tråder som "tar av" i en eller anna retning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe... kanskje det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vBulletin er dårlig og ser jall ut. Invision powerboard er tingen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vBulletin er dårlig og ser jall ut. Invision powerboard er tingen;) har nytt design klart for Bilforumet 2.0 Det vil nok falle i smak hos de aller fleste. fortsatt basert på Vbulletin. fordi det er bra og fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 var ikke utsendet jeg tenkte på da... vbulletin er fine saker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 var ikke utsendet jeg tenkte på da... vbulletin er fine saker det. vi skal ta det opp til høring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 flotters. Tanken bak det fra min side er ett under forum kun moderatorene kan legge inn tråder i, med mulighet for at andre kan legge inn nye innlegg i trådene. Og kom etter og ha vært på battlefield.no og settunderforumet der. Og etter og ha dykket litt på forumet her og sett hvor mye humor som ligger her og drukner i alt det tørre teorien og off/on-topoic snikk snakket:D altså de morrsomme trådene trenger jo ikke og være moromme.. men.. ja, du skjønner hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 flotters. Tanken bak det fra min side er ett under forum kun moderatorene kan legge inn tråder i, med mulighet for at andre kan legge inn nye innlegg i trådene. Og kom etter og ha vært på battlefield.no og settunderforumet der. Og etter og ha dykket litt på forumet her og sett hvor mye humor som ligger her og drukner i alt det tørre teorien og off/on-topoic snikk snakket:D altså de morrsomme trådene trenger jo ikke og være moromme.. men.. ja, du skjønner hva jeg mener.. Det kommer en forside til Bilforumet snart. skal ikke se bort ifra at noe sånt kan få spalteplass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg