KiloKilo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei alle veteranbilvenner. Driver med Renault 8 og R5. Spesielt interessert i utgavene med "hotte"-motorer, Gordini & Alpine. Har 3 R8-prosjekter og 2 R5. I tillegg har jeg en Xsara VTS, og noen AX Sport. Kjører litt på bane med disse bilene, og er interessert i kontakt med likesinnede, spesielt med tanke på motortrimming og utveksling av gode nettadresser for delebestilling.:win Siter Renault Sport Clio III & Classic Renaults R8, Gordini & S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 velkommen hit! fin gammel bil dette her ja... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiloKilo Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Prøver med et bilde av min R8 med 6500RPM på "klokka": http://www.raceinfo.no/temp/tn_R8%20Reve%2006%20Arr.JPG Siter Renault Sport Clio III & Classic Renaults R8, Gordini & S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Uvanlige og tøffe biler dette.Finnes de bare som 4-dørs? Kunne tenkt meg en 2-dørs eldre sak med hekkmotor. Hvis du skal sette inn bilde så trykk på knappen og sett url inn i vinduet som popper opp.Husk å fjern http først. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiloKilo Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Men NSU hadde noen heftige 2-dørs, TT & TTS versjonene i begynnelsen av 1970-årene. Ligger inne en heftig sak på autodb.no Siter Renault Sport Clio III & Classic Renaults R8, Gordini & S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg