simvik Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 har vært på skårer hallen en god del i det siste nå, og sett at det kommer innom en hel del biler å leker litt før de stikker igjen.. noen her inne som pleier å dra dit? hadde vært gøy å oranisert et lite mini treff for lørenskog folket, eller andre som bor i nærheten, bare for å bli litt kjent. noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det hadde vært moro!! Vi er med ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 det er gull. vi må prøve å få med oss så mange som mulig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skårer hallen? Hvor ligger den? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er ikke helt 100% sikker selv, men tror det er på Lørenskog et sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 gi meg dato og tidspunkt så kommer jeg.. pluss noen biler til... Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hallois.. skårer hallen ligger på lørenskog/skårer.. vrient og forklare veien men søk opp "løkenåsen skole" på gule sider og zoom inn.. skårer hallen ligger rett bak skolen på toppen av skårer åsen.. det ligger 1 stor høyblokk på toppen der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hva med å prøve til helga?! Er det noe interesse for det? Er jo moro med litt snø da....:happyhappy: :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er med. Kommer ikke for å danse, men er med for å se på / støtte meetet. =) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 men det hadde vært kult til helga ja med litt snø. hva med lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kødden plass å leke på der da, er jo fortauskanter overalt. Og de er ikke spesielt lave heller. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Javel...jeg har ikke peil på hvordan det ser ut på plassen der! Er ikke noen bedre plass i nærheten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jøss, det har jeg aldri sett.. og jeg bor 1 min unna.. må stikke innom å se da. Når dere kommer fra Metro mot Triaden.. midt på sletta passerer dere en gul barnehage på venstre side.. Ta opp til venstre med engang etter denne. Følg bakken oppover til dere kommer til en gård og en kirke på høyre side. Ta inn til venstre ved kirken og følg veien helt til den butter i en skole. Se så ned til venstre.. Der er det. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hva med at vi møtes der ca kl 21.00 i dag. så tar turen ned til skedsmohallen litt senere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det går ann det! Men burde jo være litt flere enn bare oss....:op: Noen fler som blir med?? Er ihvertfall knall-føre ute nå...:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg