300ZX Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Dette er en av mine drømmebiler, men da som VR4:op: Er ikke hver dag du finner en bil med så tøft utseende orginalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er ikke hver dag du finner en bil med så tøft utseende orginalt:) Enig!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 og gjett hvem som har sånn bil stående i garasjen?:driving Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 og gjett hvem som har sånn bil stående i garasjen?:driving Hvis du har en VR4 stående i garagen blir jeg imponert, er det en 2.0 sug og svelg blir jeg ikke så imponert:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Når man må parkere 3km unna butikken for at andre kunder ikke skal tro bilen din er en handlevogn pga. vingen bør man tenke seg om ;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvis du har en VR4 stående i garagen blir jeg imponert, er det en 2.0 sug og svelg blir jeg ikke så imponert:op: Leste ikke VR4 jeg da.. Har bare en helt vanlig 2l:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad.duck Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 oh for fuck sake. . . get a joke da. . . seff e jo gt-r embleme der på kødd!!!! å den e et work in progress. . . får såmma stylinga som den grønne galant i postn længer opp når som heilst, så te sommern bli d hælt ånna bil. . uten gt-r emblem så klart!!! greit mobb osthøvel`n, handlekørg handtake, sas braaten vingen what ever!!! love it or hate it. . . å d e itj nå belli thorshov vara nei!!!! å znip snap snute fy dæ da!!!!! lægg ut bilda tå hora mi så møkråt. . d e slæmt d... så her kjæm nån bilda som itj e snik fotografert mens æ e på kino ;) Siter Ride It Like You Stole It!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 haha :respect Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Likte bilen, men du kan godt fjerne emblemer, sølv hønsenetting og vinge...æsj! =) Hehe. Den posten minnet meg om en annen slager på forumet, om han som hadde satt en slik vinge på merca. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 oh for fuck sake. . . get a joke da. . . seff e jo gt-r embleme der på kødd!!!! å den e et work in progress. . . får såmma stylinga som den grønne galant i postn længer opp når som heilst, så te sommern bli d hælt ånna bil. . uten gt-r emblem så klart!!! greit mobb osthøvel`n, handlekørg handtake, sas braaten vingen what ever!!! love it or hate it. . . å d e itj nå belli thorshov vara nei!!!! å znip snap snute fy dæ da!!!!! lægg ut bilda tå hora mi så møkråt. . d e slæmt d... så her kjæm nån bilda som itj e snik fotografert mens æ e på kino ;) Trøndersk blanda med engelsk er ikke alltid like lett å forstå ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad.duck Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 sorry for engelsk/trøndersken min:P får holde meg til å skrive på bokmål så folk uta for bondelande forstår å;) Likte bilen, men du kan godt fjerne emblemer, sølv hønsenetting og vinge...æsj! =) som sakt. . . emblemet å "hønsnettingen" forsvinner så fort jeg får ny fangern;) Siter Ride It Like You Stole It!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Dialekt i det hele tatt på et offentlig forum er fy fy ( etter min mening) Topic: Skulle akkurat til å skrive et lite forsvar til eieren av bilen. Noe alla smaken er som baken, men når eieren skrev det innlegget der, mistet jeg lysten :) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad.duck Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 takk for det dantell. . som jeg skulle sakt det selv. . . har fått 50-50 med posetive å negative tilbake meldinger om vingen. . så smaken er som baken Siter Ride It Like You Stole It!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Emblemtrimming er vel noe av det tøffeste en kan få? :D eller ikke... :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Likte bilen, men du kan godt fjerne emblemer, sølv hønsenetting og vinge...æsj! =) Hehe. Den posten minnet meg om en annen slager på forumet, om han som hadde satt en slik vinge på merca. Haha, følte en liten deja vu her jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg