golfnos Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 jaja.. siden det ikke ser ut til at det blir snø, bare litt glatt på morgen/kveld kunne vi vel kansje fått dratt ut noen biler av garasjene og møttes en plass?? Eller om noen har lyst til å arrangere en verksted rundtur, bowling eller noe?? Begynner snart litt ombygging på intereør/stereosiden i ny bilen, og går egentlig bare og klør i fingrene etter å få kontakt med andre som har gått i "vinter dvalen" ihvertfall mens jeg venter på produktene jeg skal bruke.. Sikkert andre også som kjeder seg for tiden???:sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jaja.. siden det ikke ser ut til at det blir snø, bare litt glatt på morgen/kveld kunne vi vel kansje fått dratt ut noen biler av garasjene og møttes en plass?? Eller om noen har lyst til å arrangere en verksted rundtur, bowling eller noe?? Begynner snart litt ombygging på intereør/stereosiden i ny bilen, og går egentlig bare og klør i fingrene etter å få kontakt med andre som har gått i "vinter dvalen" ihvertfall mens jeg venter på produktene jeg skal bruke.. Sikkert andre også som kjeder seg for tiden???:sleeping go-kart cup? :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ja, om vi hadde fått med noen stykker måtte jo det vært morro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kunne jo herjet istykker villkatt ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 gokart er jo alltid sjefs!:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ja,hehe.. herjet istykker det som er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 si i fra vist dere skal opp å kjøre da:) kan sikkert ordne no greit no jeg, jobber der oppe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 En forum-kveld med gocart og masse skrøner kunne vært artig det! But then again.. skulle vi gått rundt med navnelapper med nick? Blir vel omtrent som Blink- eller IRC-treff det :D Jeg er opptatt de to siste helgene i januar med hhv. isbanekjøring og amster-tur med jobb. Men ellers bør man kunne klare å sette av litt tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jepp, knall om det hadde blitt i frbruar ;) Tror nok vi måtte laget navnelapper ja, som når man begynner på skolen, hehe :) M3power: det hadde vært topp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Okei, bare si i fra når dere vil kjøre å hvor mange dere er, så kan jeg sette dere opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareBear Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg er klar for noe sosialt jeg :) Alltid morro det! Siter Mazda RX-7 FD 1.3L 1993 (http://www.fdboy.com) Land Rover Freelander 1.8L 2000 Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 da er det jo bare å finne en dato:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 si i fra vist dere skal opp å kjøre da:) kan sikkert ordne no greit no jeg, jobber der oppe :) ah du som jobber der. Jeg som eide den sorte celica st205'en (fra trøndelag) Skifta til supra nå :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jepp, en dato (ikke helga) frem i tid kan være greit :) så vi kan samle litt folk og greier. Kjenner INGEN fra bilforumet da jeg vanker lite her, men men.. navnelapper må vel til, hehe. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hva med Fredag 2. februar? Til nå i denne tråden er vi 5-6 stk interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg