ePiFaNT Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Si ifra om det er sladdeføre noe sted! :D Påmeldingsfrist settes til fredag 26. januar. Den som ikke har gjemt seg da, må... eh... dra...? Skal jeg sette deg også på lista frøken May? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jepp, en frist slik at ikke noen plutselig dukker opp,som ikke er forventet ;) mest mulig kjøring for minst mulig buck er jo sef knall! :) dato passer også fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Si ifra om det er sladdeføre noe sted! :D Påmeldingsfrist settes til fredag 26. januar. Den som ikke har gjemt seg da, må... eh... dra...? Skal jeg sette deg også på lista frøken May? åjada,sladdeføre var det:D øvrebø/iveland er gull:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Si ifra om det er sladdeføre noe sted! :D Påmeldingsfrist settes til fredag 26. januar. Den som ikke har gjemt seg da, må... eh... dra...? Skal jeg sette deg også på lista frøken May? ja knall det.. sett på meg, julie og nemmot oxo.. foresten så skal vi snakker vi om å samles å se om vi finner noe sladdeføre på lørdag.. kl 9 på senteret.. hiv dere på dere som vil:-D Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ikke umulig at jeg tar turen opp :) Jeg kommer til å sende PM til alle her på forumet noen dager før fristen går ut, bare for å bekrefte antallet. May, kunne du gjort det samme på 200sx-forumet? M3Power: Kunne du sjekket om det er plass til 15-20 stk. 2 feb. rundt klokken 18.00, og hva slags priser det vil være snakk om? Dersom dette tidspunktet går i orden kan vi sette oppmøte til ca. 17.30, så kan vi mingle litt før det blir blodig alvor :D Dersom vi regner med å bruke omkring 2 timer til skrøning og kjøring bør det også være greit med tid til de som skal på byen e.l. etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 skal ordne det:-D ja litt tid før er ikke dumt.. ser ut til at vi kan bli en del.. kan bli morro:-D:driving Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ja knall det.. sett på meg, julie og nemmot oxo.. foresten så skal vi snakker vi om å samles å se om vi finner noe sladdeføre på lørdag.. kl 9 på senteret.. hiv dere på dere som vil:-D jeg dukker nok opp:) klar for å finne snø,første turen i 4x4 gjorde meg bare ennå mere sugen til å ut å kjøre:D har med slepetau til de som må dras ut:P og til Topic! dette høres veldig bra ut! gleder meg til å kjøre litt gokart,selv om jeg suger,hehe:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg dukker nok opp:) klar for å finne snø,første turen i 4x4 gjorde meg bare ennå mere sugen til å ut å kjøre:D har med slepetau til de som må dras ut:P og til Topic! dette høres veldig bra ut! gleder meg til å kjøre litt gokart,selv om jeg suger,hehe:) knall:-D få med flere.. spørs om det er så glatt noen vei da..men er det litt blaut så får jeg ihvertfall ut min:-P Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 får nok med en gjeng:) nice:) har 100% sperre på bakakselen på min,så sidelengs skal det nå gå,kjekt med bryter til å skru av/på sperra:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ser fram til litt karting :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det koster 140,- for 1x9 min men vist dere vil kjøre mer en det så blir det billigere for hver gang.. Skal dere kjøre cup så er det 275 per pers, men for ikke mest kjøring for pengan da, men et bra oplegg hvor det blir diplomer, pall plass osv.. Vist dere vil ha mest kjøring for pengan, så kom på mandag mellom 8 og 10 da koster det kun 100 per 9min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hm, ja hva sier folket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jeg sier cup:P det er utrolig gøy,så kan heller de som vill kjøre mere etterpå svi av for en ekstra tur? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg holder en knapp på flere 9-minutters kjøringer. Hvis ikke er det endel som får lite kjøretid i forhold til de andre, og som i prinsippet betaler for de andres kjøring... Dersom vi er en gjeng på f.eks. 15 stk (bare for å anslå relativt konservativt) og betaler 350,- hver for 27 minutters kjøring blir det 5250,- totalt. Dersom man betaler 400,- hver blir totalen 6000,-. Da får alle like mye valuta for pengene, og jeg vil anta vi fremdeles kan kåre vinnere på beste totaltid, beste rundetid, osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 400 hver.. altså 3 "omganger" det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg