golfnos Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hadde vært GULL det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hørtes ikke dumt ut.. mulig jeg hiver meg på jeg og:-D men finn ut noe mer konkret da.. skriv ei liste om hvem som skal være med og eventuelt klokkeslett det er ledig på villkatt kansje?? Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Interesserte: - epifant - golfnos - sindrejl - viper - turbokano - CareBear - kodenm M3power kan sikkert sjekke om det er ledig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er mest sansynlig med jeg også.. Samboer er 3 uker i thailand da, så jeg må jo finne på noe.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er mest sansynlig med jeg også..Samboer er 3 uker i thailand da, så jeg må jo finne på noe.. ;) hehe det må du jo nesten! velkommen til forumet forresten!:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er mest sansynlig med jeg også..Samboer er 3 uker i thailand da, så jeg må jo finne på noe.. ;) knall, og velkommen ;) nikolai fra 200sx forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 mosby fra 200 forumet er oxo med..:-) Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Blir kjedelig å kjøre fra dere alle :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 mulig jeg og kommer=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 knall at det er fler interesserte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Interesserte: - epifant - golfnos - sindrejl - viper - turbokano - CareBear - kodenm - nik0lai - mosby - sp0ky - josse, venninne av undertegnede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ah du som jobber der. Jeg som eide den sorte celica st205'en (fra trøndelag) Skifta til supra nå Det er en del som jobber der, så er ikke sikkert det er meg som du har troffet på.. :p Husker hvertfall ikke noen med en svart celica, er så mange rå'e biler der oppe så glemmer di jo nesten me ei gang :p hehe Er det cup dere har tenkt å kjøre eller bare vanelig minutter? Jeg blir og så med å kjører :p Vist jeg ikke er optatt på den dagen dere skal inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Vi tar det som gir oss mest mulig kjøretid for minst mulig penger såklart ;) Ser ut til at det blir fredag 2. feb. dersom ingen har noen innvendinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 datoen ser grei ut for min del vertfall! nå er det på tide å se om det har kommet no sladdeføre noe sted:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 samme her:-D men kan dere ikke sette opp en frist for påmelding?? har lagt ut en tråd på 200forumet oxo og det er noen som er med derfra oxo.. mulig skog og thagen oxo hiver seg med:-D Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg