Gå til innhold

Noe i kr.sand snart??

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Si ifra om det er sladdeføre noe sted! :D

Påmeldingsfrist settes til fredag 26. januar. Den som ikke har gjemt seg da, må... eh... dra...?

Skal jeg sette deg også på lista frøken May?

ja knall det.. sett på meg, julie og nemmot oxo..

foresten så skal vi snakker vi om å samles å se om vi finner noe sladdeføre på lørdag.. kl 9 på senteret.. hiv dere på dere som vil:-D

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg tar turen opp :)

Jeg kommer til å sende PM til alle her på forumet noen dager før fristen går ut, bare for å bekrefte antallet. May, kunne du gjort det samme på 200sx-forumet?

M3Power: Kunne du sjekket om det er plass til 15-20 stk. 2 feb. rundt klokken 18.00, og hva slags priser det vil være snakk om?

Dersom dette tidspunktet går i orden kan vi sette oppmøte til ca. 17.30, så kan vi mingle litt før det blir blodig alvor :D Dersom vi regner med å bruke omkring 2 timer til skrøning og kjøring bør det også være greit med tid til de som skal på byen e.l. etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja knall det.. sett på meg, julie og nemmot oxo..

foresten så skal vi snakker vi om å samles å se om vi finner noe sladdeføre på lørdag.. kl 9 på senteret.. hiv dere på dere som vil:-D

jeg dukker nok opp:) klar for å finne snø,første turen i 4x4 gjorde meg bare ennå mere sugen til å ut å kjøre:D har med slepetau til de som må dras ut:P

og til Topic! dette høres veldig bra ut! gleder meg til å kjøre litt gokart,selv om jeg suger,hehe:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dukker nok opp:) klar for å finne snø,første turen i 4x4 gjorde meg bare ennå mere sugen til å ut å kjøre:D har med slepetau til de som må dras ut:P

og til Topic! dette høres veldig bra ut! gleder meg til å kjøre litt gokart,selv om jeg suger,hehe:)

knall:-D

få med flere.. spørs om det er så glatt noen vei da..men er det litt blaut så får jeg ihvertfall ut min:-P

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster 140,- for 1x9 min men vist dere vil kjøre mer en det så blir det billigere for hver gang..

Skal dere kjøre cup så er det 275 per pers, men for ikke mest kjøring for pengan da, men et bra oplegg hvor det blir diplomer, pall plass osv..

Vist dere vil ha mest kjøring for pengan, så kom på mandag mellom 8 og 10

da koster det kun 100 per 9min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på flere 9-minutters kjøringer. Hvis ikke er det endel som får lite kjøretid i forhold til de andre, og som i prinsippet betaler for de andres kjøring... Dersom vi er en gjeng på f.eks. 15 stk (bare for å anslå relativt konservativt) og betaler 350,- hver for 27 minutters kjøring blir det 5250,- totalt. Dersom man betaler 400,- hver blir totalen 6000,-. Da får alle like mye valuta for pengene, og jeg vil anta vi fremdeles kan kåre vinnere på beste totaltid, beste rundetid, osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider