Gå til innhold

Noe i kr.sand snart??

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan også leie banen i en halvtime med 4 karter til disp, det koster 1100 tror jeg..

men så skal jo folk bytte kart å ha pause osv så det tar litt tid..

mandag 20-22 er det billigst, 100,- per 9min..

eller kjøre opp til flere ganger

kan jo fint lage et oplegg sånn at vi kårer en vinner selv om dere kun kjører 9min, men da må jeg jobbe.. er ikke sikkert di andre gidder det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også leie banen i en halvtime med 4 karter til disp, det koster 1100 tror jeg..

men så skal jo folk bytte kart å ha pause osv så det tar litt tid..

mandag 20-22 er det billigst, 100,- per 9min..

eller kjøre opp til flere ganger

kan jo fint lage et oplegg sånn at vi kårer en vinner selv om dere kun kjører 9min, men da må jeg jobbe.. er ikke sikkert di andre gidder det

mao om vi er 11 betaler alle 200kr og vi leier banen i en hel time.. burde funke :D

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke snakk om å møtes 1730 da?? hvis ikke folk gir lyd fra seg her så kan da vi andre møtes der oppe uansett..

vi er 7-8 stykker fra 200 forumet som kommer:-D

Halv 6? Var ikke det litt tidlig da. Så vidt kommet meg hjem fra jobb. Synes 19.00 må være et mye bedre tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Amsterdam med jobb fra fredag til søndag, så jeg har ikke fått oppdatert listen riktig ennå. Hensikten med å møtes såpass "tidlig" var at de som ville det skulle få anledning til å dra på vorspiel etter kartingen, men om de fleste heller vil møtes kl. 19 er det helt snus for min del.

Kommer til å oppdatere listen senere i dag en gang, og sender ut PM til de som har sagt de vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider