golfnos Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 da var det unnagjort, og fleste fikk blåst opp 2*9 minutter eller mer var sikkrt den med tregeste rundetidene,men det viktigste er at man hadde det knall morro :) og er noe som gjerne kan gjentas, da med Bindende avtale, eller forskuddsbet! Ble litt stressa når jeg kom 5 over halv og bare turbokano var kommet.. etter hvert dukket Viper, Nicolay, Epifant osv opp, men vi manglet vel halvparten. Synd og Dumt.... May fikk med seg andre heatet, og hadde det vel morro hun og :) Så Viper(geir) tok en del bilder, og det hadde vært morro om du hadde delt disse med oss andre..:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 jess! dette var kjempe gøy,karting er morro:) det var dagens trim for å si det sånn:P håper flere kommer hvis det blir ei neste gang! bilder jatakk:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Takk for turen! Det var helt konge! Gjør det gjærne igjen! Men litt synd at såpass få stilte opp.. Hvor mange ble vi? 10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 rakk det akuratt jo:-D var kjempe morro og hyggelig å få hilst på.. dette må vi gjøre igjen..eller noe annet for den saks skyld.. bare hyggelig å være litt sosiale av og til.. Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hyggelig å møte på folk! Fikk tatt litt bilder, men ikke alt er like bra. Jeg kommer til å skrive en liten artikkel, som kommer til å havne på den nye forsiden når den nå om ikke lenge kommer opp. Uansett, litt dårlig av folk å si at dem kommer, også møter dem ikke. Litt bilder :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Se der var det litt bilder også! :) Artig å treffe folkene bak nickene, og gocart er aldri kjedelig. Synd det var så stort frafall, men det tar vi forhåpentligvis igjen neste gang? Som nevnt kan man jo alltids finne på andre ting også, å være sosial har aldri skadet noen... tror jeg... :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemmot Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja dette hva gøy :) lenge siden jeg har kjørt sånn nå!! dette må vi gjør igjen bare med biler :) Siter rb25det motor er i s-13 sieera is (vinter bil) 86 Nissan 200sx(s13) 94 Peouget 306 (solgt) Bmw 318i 86 (død bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da tror jeg at jeg vil ha litt mer avstand til støtfangerne rundt meg gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hehe så lenge det er vinterbilene så er det jo ikke så nøye:-P Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Da tror jeg at jeg vil ha litt mer avstand til støtfangerne rundt meg gitt :D Noe jeg gikk glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 nik0lai: bare lusekjøringa mi, hehe May: det er nettopp Integralen som er vinterbilen min :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 sorry for at jeg ikke kom, men begynte å spille poker hos en kompis en god stund før jeg skulle opp, så plutselig lå jeg bra ann å blei spillendes der lenge noe som jeg aldri hadde trodd:p hehe var 1200kr i potten så gadd jo liksom ikke å gå.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 ja, var morro å finne på noe sosialt etter et par mnd i "dvale" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Skjer det noe i dag da tro? Nå er det jo pent med snø og greier. Gjett om noen skal forte seg å bytte olje og filter på vinterbilen sin i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Skjer det noe i dag da tro? Nå er det jo pent med snø og greier. Gjett om noen skal forte seg å bytte olje og filter på vinterbilen sin i dag :D om det gjør?:D føret er dønn på senterplassen vertfall,tok noen piruetter der ute før jeg stakk hjemover:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg