Gå til innhold

Noe i kr.sand snart??

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom opp i halv-åtte tiden. Da var det to-tre andre biler som bare ventet på at de handlende fra sørlandssenteret skulle reise hjem. Så ble det ganske texas etterhvert. Til og med en middels lastebil som snurret litt. På det meste var det vel rundt 20 biler, om ikke mer?

Jeg hadde det i alle fall utrolig morro med forholdsvis nye piggdekk :driving

Håper folk stiller opp til lørdag igjen om forholdene er ideelle!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk May, jeg er så jævla fotogen skjønner du

litt mere snø nå så er vi der:P synd det blåste så mye når det snødde,kjipt med asfaltpartier.

arh,var nedtur at eksosen ramla av rett etter pys i går:P

full debatt om dette på fvn.no nå!

her:

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article440656.ece?act=readDebate&id=31613

Var forresten dritgøy på lund fra 22:30 og frem til nå (kom akkurat hjem).

Svingen over lundstunellene er det gøyeste tredjegiret mitt har vært med på på lenge! Snu i rundkjøring: repeter :D

Fantastisk og beregnelig underlag, håper det holder seg sånn til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk May, jeg er så jævla fotogen skjønner du

her:

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article440656.ece?act=readDebate&id=31613

Var forresten dritgøy på lund fra 22:30 og frem til nå (kom akkurat hjem).

Svingen over lundstunellene er det gøyeste tredjegiret mitt har vært med på på lenge! Snu i rundkjøring: repeter :D

Fantastisk og beregnelig underlag, håper det holder seg sånn til helga

Testa svingen i det nye krysset ved Vige? Å du milde maria den er deilig! Begynne i undergangen og dra den rundt og helt opp på E39 :D :D Så forsette sladden opp hele bussfeltet! (Svingen nyper noe kolosalt på slutten, så brekke må brukes litt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus å mange idioter det er som legger inn kommentarer der. (ble så provosert at jeg måtte poste selv :D)

er ufattelig mange gamle folk som har glemt at dem faktisk var ung dem også. Og ikke fanden om dem var noe englebarn selv, nekter jeg å tro på. Det innlegget som provoserte meg mest var en tosk som påstod at man var til stor fare for seg selv og andre om man sklei litt oppe ved senteret..

Edit: samtidig legger jeg merke til at fvn.no ikke legger inn NOEN av innleggene mine.. selv om jeg ikke skriver fyfy..

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ufattelig mange gamle folk som har glemt at dem faktisk var ung dem også. Og ikke fanden om dem var noe englebarn selv, nekter jeg å tro på. Det innlegget som provoserte meg mest var en tosk som påstod at man var til stor fare for seg selv og andre om man sklei litt oppe ved senteret..

Edit: samtidig legger jeg merke til at fvn.no ikke legger inn NOEN av innleggene mine.. selv om jeg ikke skriver fyfy..

Spendt på å se om de slepper igjennom min. Ble direkte sinna jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider