Impreza 2.2 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hei. Dette gjelder ikke etterlysning av en stjålet bil men, etter en jeg har sett før. I begynnelsen av 90 tallet gikk det en mintgrønn jetta i Oslo området. Denne var stylet og synes denne var drit tøff, og det jeg lurer på er om denne bilen er like hel i dag eller om den har fått ufortjent behandling. Morro å se igjen biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 det er vist fleire syre grønne jetta'er som kommt idei siste åra. her er vertfall 1 av dei http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=13522&highlight=gr%F8nn nokon har blitt byggd privat og veit vertfall om 1 der hifi-klubben på sørlandet brukte som demo bil. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettaman Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 På starten av 90 tallet så hadde Hi-Fi Klubben en mintgrønn Jetta rullende rundt som var stylet opp og hadde full lydisolering. Den er rullende den dag idag. Var ikke så lenge siden den lå til salgs på autdb.no da sist et sted i oppland om ikke jeg husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det er nok den fra hi-fi klubben jeg har sett. Det hørtes litt kjent ut, godt den er i live da. Er det noen som har bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettaman Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Bilder av den har ikke jeg ihvertfall...hehe Hvor i landet er du fra da? Er opptil flere av de ute å gå nå for tiden:p Deriblant jeg hadde en engang, men den hadde sveiset dører og litt stasj :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg er ifra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettaman Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg er ifra Oslo. Okay... jeg hadde som sagt en mintfarga jetta engang...med gjensveiset dørhåndtak og sånn da.. så gikk det en annen grønn en i drammen, med gjensveiset håndtak på bakdørene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg