Per-Henrik Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 noen som har fjærne katalysatoren på en 2,3E motor. Hjelper det på draget. eller er det bare mere bry??? Per-Henrik Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg fjærna catten på coupe 20V min. Ble ikke så mye mere drag men det hjalp litt. Hvis du fjerner den som lønner det seg å bytte den ut med et rør, hvis du bare fjærner innmaten får litt resonans inne i bilen, det fikk hvertfall jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 oki, jeg har jo 2" simons etter kat da. vil kansje hjelpe mere da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 oki, jeg har jo 2" simons etter kat da. vil kansje hjelpe mere da. Mulig, men blir jo et ganske stort rom inne i katten når innmaten fjærnes. Det er det som gjør at det blir litt snodig lyd, hvertfall inne i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg