viddi_boy Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg lurer på hvordan jeg skal lager turbo innsug får å få mest effekt? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 d driver jeg og tenker på og... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Turboinnsug? Altså til inntaket/inducern på turboen? Det er da bare å sette på et rør i samme diameter som inducer, og et luftfilter. Også kan man prøve å skjerme luftfilteret fra den værste varmen. Du skal gjøre ting fryktelig galt for å klare å tape noe effekt her. :wonder: Om det er innsugsmanifold du skal lage så er vel det litt værre. Det hadde hvertfall jeg overlatt til noen som vet hva de driver med og som kan måle flow til hver trakt. Kanskje utdype seg 'litt' mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Var innsugsmanifold jeg mente ja Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det kommer helt an på (minst) 3 faktorer: Plass du har. Effekt du vil ha ut. Tuning for det turtallet den skal virke på. Og forsåvidt hva slags motor du skal ha det på... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.