Gå til innhold

85' BMW 320 2-dørs (Bilder)

Ranger emnet

Michael

Anbefalte innlegg

Selger en svart BMW 320i M-tech med Seidl front og bakfanger samt M-vinge. Motor går meget fint, på grensen til nydelig, og bilen er EU godkjent frem til oktober 2007. På bilen sitter det også et kliss nytt 2.5" effektanlegg. KM stand vet jeg ikke enda, men er ikke over 210 000 så vidt meg bekjent.

Det dogger litt i bilen, så det er mulig det er en paking rundt en av dørene/rutene som er dårlig.

Får jeg ikke mer enn 14 000 så beholder jeg bilen.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder enda, men får bilen om ikke så lenge. Det skal være en sveisejobb som må gjøres for å få bilen EU godkjent i oktober, men hvilken sveisejobb det er vet jeg ikke. Skal ikke være snakk om store greiene.

Bilen skal være god for rust, da den har gått her oppe hvor de ikke salter veiene. Har ikke fått sjekket om det minker noe på kølevesken.

Ville bare lufte bilen her for å sjekke interessen.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke rare jobben som skal til for å få denne fin :)

Etter at jeg henta den, har jeg funnet ut litt mer;

- Rust i ene hjulbuen (Pusses greit ned)

- Dårlig kontakt til frontlysene

- Bilen har gått 289 000

- Motor er byttet, ukjent km stand, men den går meget meget fint. Absolutt ingen ulyder av noe slag

- Understell og drivverk virker meget solid, heller ingen ulyder.

- Clutch er byttet for noen år siden, og er i meget god fatning.

Det er kun utseende som er "dårlig" på bilen. Ellers er det bagateller som at vindusviskerne kun går på høgste nivå, vifta i varmeapparatet sviver så vidt det er, speedometeretnåla står, dørhåndtaket på passasjersida er av og at pakningen rundt soltaket må byttes.

Har nå et bud på 12 000, men det er i mine øyner for lite.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider