Jonaldo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Veldig interessant! Skal sjekke kontoen jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Kontoen så ikke bra ut etter at jeg har forhåndsbetalt ny spiller..... Får lønning om ei uke. Jeg sender deg en pm jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 enda denne `90 fangeren til salgs ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hvorfor ha 90 fangere når man kan kjøre med små fangere med chromelist :rolleyes: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Orph Fordi vi ikke bor i en liten fjellbygd langt ute på landet :P Hehe neida bare kødder... Men synes nå 90 fangere er fetest jeg da ! Er penest det ja Og Orph.. dere team asker gutta er vel ganske så like som de på landet og kanksje litt mer harry :) Ps. Husker ikke så mye.. eller hvordan han så ut.. men en av Team asker gutta ble slått i bakken av en av jentene vi hadde med oss på rudskogen:) hehe.. han var dritings.. men greit nok.. han falt i bakken å Ble liggende:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by AXi0N Ps. Husker ikke så mye.. eller hvordan han så ut.. men en av Team asker gutta ble slått i bakken av en av jentene vi hadde med oss på rudskogen:) hehe.. han var dritings.. men greit nok.. han falt i bakken å Ble liggende:) Sier litt om hvor maskuline de jentene dere hadde med er...hehe ;) PS. skal du ha de øyelokkene til baklyktene? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by 18tom Sier litt om hvor maskuline de jentene dere hadde med er...hehe ;) PS. skal du ha de øyelokkene til baklyktene? Hehe..hun var ikke akkuratt maskulin. men hun slo hardt:) alle ble overasket.. Øyelokkene ja.. Tenkte på det ja:) Kan jeg ikke bare ringe deg eller noe.. så kan jeg komme oppom å hente de eller noe?.. Må bare få tid:) hehe.. sliter litt med å justere gassern på bilen:) så blir hengende oppi motor rommet som oftest.. Tror jeg har mista nr. ditt.. fikk det når jeg kjøpte vinterfelga.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by AXi0N Hehe..hun var ikke akkuratt maskulin. men hun slo hardt:) alle ble overasket.. Øyelokkene ja.. Tenkte på det ja:) Kan jeg ikke bare ringe deg eller noe.. så kan jeg komme oppom å hente de eller noe?.. Må bare få tid:) hehe.. sliter litt med å justere gassern på bilen:) så blir hengende oppi motor rommet som oftest.. Tror jeg har mista nr. ditt.. fikk det når jeg kjøpte vinterfelga.. Hardtslående jenter...hmm, da må man jo passe på hva man sier ;):D Bare ringe det, sender deg PM. Sleit med gassern på golfen min selv...ikke gøy. Håper de som stjal den fikk skikkelig problemer ;) Litt mye off-topic her...90-fangerne er fine de, men de gamle klassiske fangerne med chromlist kan jo være fete de og, er flere og flere som får øya opp for retro-look.. Som f.eks. her.. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg